خانهاخبار
سامسونگ Secure Folder را به اس 7 می‌آورد

سامسونگ Secure Folder را به اس 7 می‌آورد

سامسونگ قصد دارد یکی دیگر از قابلیت‌های نرم‌افزاری گلکسی نوت 7 را به Galaxy S 7 اضافه کند: Secure Folder.
۱۳۹۵/۹/۲۵

بی‌ تردید باید سامسونگ را جزو برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از نظر ویژگی‌های نرم‌افزاری محصولاتش دانست. قابلیت‌های نرم‌افزاری‌ای که گوشی‌های سامسونگ به صورت پیش‌فرض از آنها برخوردارند همواره توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. سامسونگ برای آخرین پرچم‌دارش، گلکسی نوت7، قابلیت‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فردی تدارک دیده بود، اما تراژدی انفجار این گوشی نگذاشت این قابلیت‌ها به چشم بیاید و با جمع‌آوری این محصول از دست کاربران عملا این قابلیت‌ها نیز از دست رفت. با این حال سامسونگ تصمیم گرفت تا زمانی که گلکسی اس8 را آماده می‌کند، بازار را برای گلکسی اس7 گرم کند و قابلیت‌های نوت7 را به اس7 بیاورد. پس از قابلیت‌هایی مانند نسخه جدید Always on و Samsung Pass، که با آپدیت اندروید نوقا به اس7 اضافه می‌شود، نوبت Secure Folder است: قابلیتی که بسیاری از کارشناسان زمان معرفی نوت7 آن را بهترین قابلیت نرم‎‌افزاری این فبلت دانستند.

image

یکی از کاربران از سامسونگ درخواست کرده است که قابلیت Secure Folder را به اس7 اضافه کند. سامسونگ نیز پاسخ داده که به این موضوع فکر کرده است و پس از ارائه نسخه جدید اندروید برای اس7، این قابلیت به وسیله اپلیکیشنی جداگانه در مارکت گلکسی اپز در دسترس کاربران این دستگاه قرار می‌گیرد. البته گفته شده که زمانی قطعی برای انتشار این اپلیکیشن در نظر گرفته نشده است.

image

Secure Folder قابلیتی است که برای شما محیطی مخفی و امن داخل گوشی‌تان فراهم می‌کند. در این پوشه می‌توانید فایل‌هایی را ذخیره کنید که نمی‌خواهید سایرین ببینند. این پوشه می‌تواند در منوی گوشی شما نشان داده نشود و تنها با اثر انگشت شما دسترسی به محتوای آن ممکن می‌شود. علاوه بر فایل‌های معمولی، می‌توانید اپلیکیشن‌ها را نیز به این پوشه اضافه کنید. همچنین می‌توانید نسخه دومی از اپلیکیشن را در این پوشه قرار دهید که مستقل از اپلیکیشنی کار کند که در منوی اصلی برنامه‌ها در معرض دید همه هست. مثلا می‌توانید دو نسخه مختلف واتس‌اپ با دو شماره مختلف داشته باشید که یکی از آن‌ها از دید همه مخفی است و تنها با اثر انگشت شما می‌توان به آن دست یافت.

سامسونگ این پوشه را بسیار خصوصی طراحی کرده است. مثلا اگر از اپلیکیشن دوربینی که داخل این پوشه است اقدام به تصویربرداری از محیط کنید، تصاویر نیز در این پوشه ذخیره می‌شود. یک شماره‌گیر تلفن جداگانه در این پوشه وجود دارد و لیست تماس‌هایی را که با آن برقرار می‌شود در محیطی امن و جدا از سایر تاریخچه‌های تماس شما نگهداری می‌کند. حتی می‌توانید لیست مخاطبان محافظت‌شده خود را داشته باشید که کسی به آن دسترسی نداشته باشد.

باید منتظر ماند تا به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گلکسی اس7 منتشر شود، زیرا به نظر می‌رسد اندروید نوقا پیش‌نیاز اجرای این قابلیت روی پرچم‌دار سامسونگ است.

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۹/۱۵
سلام منم تازگی گوشیم این پوشه امن این جوری شده دادم گوشیم رو فلش کردن و رام فارسی نصب کرد بعدش هرچی می زنم روش میگه برنامه مضری روی گوشیه شما نصبه مجاز نیست ولی گوشیم رو تازگه گرفتم هیچی هم نیست روش لطفا لطفا راهنمایی کنید متشکرم گوشی گلکسیc9 pro 9000

Rezat

۱۳۹۶/۴/۵
سلام.ببخشید یه سوال داشتم.اینکه چه جوری میشه عکس و کلیپی که با خود برنامه secure folder گرفتیمو به حافظ رم یا خود گوشی انتقال بدیم.یا به کامپیوتر.اگه انتقال نداشته باشه که این برنامرو پاک کنم همچیم پاک میشه باهاش.

shayan

۱۳۹۶/۲/۳۰
من یهÀ5 2017 خریدم هفته پیش رو گوشی این پوشه بحالت پیش فرض بود.نمیدونستم کاراییش چیه یه چند تا برنامه که ریختم تو گوشی بعد رفتم فعال کنم پوشه رو ارور داد که برنامه مضرری رو گوشی نصبه و امکان فعال کردن پوشه نیست! از دوستان کسی میدونه علت چیه و کجاست؟؟؟
اندروید گوشیم ۶.۰.۱

طوفان

۱۳۹۶/۲/۲۹
چه باحال من تازه تو اندروید ۷ گوشیم دیدم این پوشه رو خب اول نمیدونستم کاربردش چیه حالا تا توضیحات شما فهمیدم کارشو مرسی

دیار

۱۳۹۶/۱/۴
بله دوست من
من برای نوت ۵ خودم نصب کردم
عالی تر از knox