خانهبررسی‌ها
بررسی ویدیویی Google Pixel

بررسی ویدیویی Google Pixel

امسال با گوشی ای تمام گوگلی روبرو هستیم که از طراحی تا چیدمان سخت افزاریش تحت نظارت گوگل انجام و با دخالت مستقیم این کمپانی انجام شده است. بررسی ویدیویی این گوشی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۳۹۵/۹/۲۳

بعد از گذشت چندین سال و معرفی سالانه گوشی‌های نکسوس، امسال شاهد بودیم که گوگل به عمر خانواده نکسوس پایان داد و خانواده‌ای جدید به نام پیکسل معرفی کرد. تنها تفاوت این دو خانواده در نامشان نیست. نکسوس‌ها گوشی‌هایی بودند که کمپانی‌های دیگر به سفارش گوگل می‌ساختند و نام کمپانی سازنده هم روی گوشی درج می‌شد، اما در این خانواده خبری از نام هیچ کمپانی‌ای به‌جز گوگل نیست و تمام کارها از جمله طراحی تا چیدمان سخت‌افزاری با مدیریت گوگل انجام شده است. پیکسل‌ها در دو نسخه ارائه شده‌اند که تفاوت آن‌ها در اندازه صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری است. نسخه کوچک‌تر با اندازه صفحه‌نمایش 5 اینچ در اختیار ما بود که در ادامه بررسی ویدئویی آن را مشاهده می‌کنید.

 

 

بررسی تخصصی Goolge Pixel

برای خرید آنلاین Google Pixel به فروشگاه آل دیجیتال مراجعه کنید

برچسب‌ها:

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

Ahoora

۱۳۹۵/۱۲/۱۶
آقا همچین میگید زشته انگار که یه بچه دو ساله طراحیش کرده . اصلا از اینا که بگذریم اگر تحقیق کرده باشید میدونید که میتونید یه قاب live خودتون طراحی کنید نه از خود google store که در ایران خدمات نداره بلکه از سایت های دیگر یا اصلا یدونه آماده بخرید که بسیار زیبا میشود.
به نظر من این بهترین گوشیه اندروید که تا به حال دیدم!
Googlepixel/livecase.com

Mehrab

۱۳۹۵/۱۱/۱
به امید روزی که مردم به این درک برسن که بفهمند سلیقه و زیبایی یک بحث شخصی است

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۵
کامران جان یه شرکت که ده سال گوشی میزنه و 1 درصد بازارو داره جلوتره یا یه شرکت که با یک سیستم عامل در حال رشد بعد از دو سال نیم درصد بازار؟(با دو عدد موبایل) خودتم خوب میدونی اندروید تو زمینه کاربردی جلو دوتا سیستم عامل دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداره. فقط زود جنبیده کل بازارو گرفته. الان بین نسخه چهارش و شیشش چه فرقی هست. برعکس ویندوز 10 که اومد بر حلاف اندروید همه میدونستن چقدر پیشرفت کرده و حتی اندرویدی ها تفاوت ظاهریش رو با ویندوز 8 میدونستن. شما وقتی میبینی سامسونگ فروشش 22 برابر خود گوگله واقعا منظورت از کاربردی بودن گوشی چیه؟ دقیقا برعکس تعریف به درد نخور بهترینش برای موبایلا و دیگر محصولات گوگله. از جمله کروم بوکش که سال اینده در جا نابود خواهد شد. شما میدونی که اگه مایکروسافت اجازه نده اندروید جدید زده نمیشه. بعله داداش خود همین اندروید و چون نمیشد تو لینوکس گسترش بدن تو ویندوز برنامش پیاده شد. هرچی پتنت و ایده تو اندروید پیاده میشه مال خود مایکروسافته. چی میگی شما همین لومیا 950 رو که بدون برنامه و با عجله اومد به بازار و با خط تولیدای چرند نوکیا ساخته شد اگر نمیومد سامسونگ تا 15 سال دیگه حسگر عنبیه چشم و نمیزاشت رو موبایلاش. بعله. شما اگر سر نخ رو از 100 متری میبینی من قرقرش تو دستمه.

sink

۱۳۹۵/۱۰/۴
دوست عزیز قسمت‌نظرات جی اس ام ، جای مناسبی برای پرسیدن اینچنین سوال ها نیست . چون ۷۰ درصد‌ فضای جی اس ام رو طرفداران متعصب سامسونگ تشکیل میدن که چیز زیادی از گوشی نمیدونن و فوق حرکتشون دیسلایک و توهین کردنه . نظر مخالف سامسونگ هم بذاری دیسلایک میخوری
پیکسل از دیدگاه اندروید‌سنترال و همچنین ۹۰ درصد سایت های برسی موبایل به عنوان بهترین اسمارتفون اندرویدی انتخاب شد . بهترین‌دوربین از دید dxo و همچنین باتری عالی و مقاومت خوب
ولی دلیل نمیشه اس۷ رو باهاش عوض کنید . اس۷ هم گوشی خوبیه و تفاوت ها میلیمتریه . متوجه تفاوت خاصی در کارایی نمیشید
باید برید پیکسل رو دست بگیرید ببینید با کدوم حال میکنید . بیشتر بحث ظاهر مطرحه .شیشه یا فلز

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۳
مرسی از بذل توجه دوستان.
من پرسیدم این بهتره یا اس۷اج.بعد کلی منفی گرفتم.این جای جواب بود!!!!!!