خانهاخبار
انتخاب صدای محیط با هدفون‌ جدید Bose

انتخاب صدای محیط با هدفون‌ جدید Bose

Hearphones نام هدفون بی‌سیم جدید شرکت Bose است که به کاربران اجازه می‌دهد، علاوه بر بلاک کردن صدای محیط، به خواست خود انتخاب کنند کدام یک از صداهای اطراف خود را بشنوند.
۱۳۹۵/۹/۲۱

Bose یکی از مشهورترین برندهای هدفون‌های عایق صدا یا Noise-Cancelling است که علاقه‌مندان به موسیقی کاملا با آن آشنایی دارند. فناوری عایق صدا کمک می‌کند تا هنگام استفاده از هدفون صدا‌های مزاحم محیط را نشنوید و با لذت و آرامش بیشتری به موسیقی گوش دهید.

فناوری Noise Cancelling چیست و چگونه کار می‌کند؟

در کنار مزیت‌های خوبی که هدفون‌های عایق صدا دارند، گاهی اوقات کاربران را دچار مشکل می‌کنند و حتی ممکن است جان آنها را به خطر بیندازند. فرض کنید هنگام عبور از خیابان چنین هدفونی روی گوشتان باشد و نتوانید صدای بوق ماشینی را بشنوید که به سرعت به شما نزدیک می‏‌شود، یا اینکه نتوانید صدای فریاد کمک کسی را بشنوید و مواردی از این قبیل. حالا Bose هدفونی طراحی کرده که علاوه بر اینکه عایق صداست به شما امکان می‌دهد تا به خواست خود انتخاب کنید، علاوه بر موسیقی، چه صداهایی به گوش شما برسد و چه صداهایی بلاک شود.

image

Hearphones نام این هدفون وایرلس گردنی است که به کمک اپ Bose Hear قابلیت کم و زیاد کردن صدای محیط، بلاک کردن کامل صدا یا اجازه شنیدن صدا‌های خاص از جهت‌های مشخص را به کاربران می‌دهد. برای این هدفون چند حالت خاص مثل تلویزیون، مکالمه متمرکز، هواپیما، مطلب دکتر یا باشگاه ورزشی تعریف شده است که انتخاب هریک صداهای متفاوت در جهات مختلف پیش از رسیدن به گوش شما بلاک می‌کند.

هنوز زمان عرضه Bose Hearphones و قیمت آن مشخص نیست، ولی قطعا با ورود آن به بازار بسیاری از کاربران عاشقش می‎شوند و مشکلات زیادی از انسان‌ها را برطرف می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)