خانهاخبار
جادوی شرکت هوآوی برملا شد

جادوی شرکت هوآوی برملا شد

با اینکه ۴ روز تا برگزاری رویداد Honor Magic باقی مانده است، امروز عکسی از این گوشی جدید هوآوی لو رفت که ما را با یک گوشی با حاشیه‌های بسیار کم آشنا می‌کند. این گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار بالایی خواهد داشت.
۱۳۹۵/۹/۱۹

شرکت بزرگ هوآوی چند روز گذشته دعوت‌نامه‌ای برای تحلیل‌گران و خبرنگاران فرستاده بود تا ۱۶ دسامبر در یک رویداد جادویی شرکت کنند. در این رویداد، که Honor Magic نام دارد، قرار است این شرکت از یک گوشی جدید رونمایی کند. شرکت هوآوی اعلام کرده است که این گوشی جدید بیشتر یک طرح مفهومی خواهد بود تا یک طرح عمومی و تجاری. شرکت‌های بزرگ برای نشان دادن قدرت خود در تکنولوژی و طراحی، گاهی اقدام به طراحی لوازمی خارج از عرف می‌کنند و آن را تنها در بازارهای محدودی برای گرفتن بازخورد عرضه می‌کنند.

بعد از اعلام این خبر شایعات بسیاری درباره این جادوی هوآوی به گوش می‌رسید؛ مانند اینکه این گوشی قرار نیست دوربین یا اسپیکر داخلی داشته باشد و در عوض تمام امکانات با قدرت بسیار بیشتری به شکل ماژول‌های افزودنی به فروش می‌رسند. هرچند هنوز از این گوشی رونمایی نشده است، عکسی که امروز از آن برملا شد می‌تواند تا حدودی ما را با این گوشی آشنا کند. در این عکس ما صفحه تنظیم اثر انگشت را در اولین اجرای گوشی می‌توانیم ببینیم.

image

با توجه به چیزی که در این عکس واضح و مشخص است، حسگر اثر انگشت در این دستگاه در پایینی‌ترین لبه قرار دارد. اما مهم‌ترین بخش شاید حاشیه‌های این محصول جدید باشد. این گوشی صفحه نمایشی بزرگ با حاشیه‌هایی بسیار کم دارد. صفحه نمایش از دو طرف خمیده شده است و هیچ حاشیه‌ای ندارد. حاشیه بالا و پایین دستگاه نیز بسیار کم است. احتمالا این گوشی را باید دارای بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه دانست. بر خلاف گوشی Mi Mix شرکت شیائومی، که در بالا هم ما هیچ حاشیه‌ای نمی‌دیدیم اما قسمت پایین حاشیه زیادی داشت، هوآوی ترجیح داد این حاشیه را بین دو قسمت بالا و پایین تقسیم کند تا چهره متقارن و زیباتری به گوشی بدهد.

به‌جز این تصویر اما هیچ اطلاعات دیگری درباره جادوی هوآوی مشخص نیست. هنوز نمی‌توان این گوشی را در دسته پرچمداران، میان‌رده‌ها یا پایین‌رده‌ها جا داد و حتی نمی‌توان بر این اساس نتیجه‌گیری کرد که تنها ویژگی خاص این محصول لبه‌های آن است. باید تا ۴ روز دیگر و رونمایی رسمی از محصول صبر کنیم تا اطلاعات دقیقی از مشخصات، قیمت و زمان و مکان عرضه این گوشی به دست بیاوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

نیما

۱۳۹۵/۹/۲۸
مهندس جان جادو و ساحره سامسونگ بود که ترکید البته نیروهای خنثی کننده بمب سریعا وارد عمل شدن. ساخت گوشی ماژولار در دنیای امروز واقعا جادوست از شرکتها . با احترام برای تمام برند ها

:(

۱۳۹۵/۹/۲۲
داداش داری اشتبا میگی... اون سامسونگ بود منفجر میشد

m3hrawn

۱۳۹۵/۹/۲۱
نميدونم چرا طرفداراي سامسونگ هر گوشي با صفحه خميده مياد رو مثل s7 edge ميبينن??

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۲۰
هواوی خیلی وقته ختم شده

alireza

۱۳۹۵/۹/۲۰
آقایون داداشم عزیزان دل خواهشن لطفااااا بزارید گوشی معرفی بشه تصاویر کاملش درج بشه اون وقت بیاید قضاوت کنید،گوشی هنوززز معرفی نشدهههه هیچیش اون وقت یک دوستمون اومده می گه فلان و...! استاد شما اینجور که ندیده نقد می کنید آدم رو یاد مسعود فراصتی می ندازین هاااا!