خانهاخبار
سهم اندروید 7 به 0.4 درصد رسید!

سهم اندروید 7 به 0.4 درصد رسید!

اندروید 7 آرام‌آرام راه خود را میان گوشی‌های اندرویدی باز می‌کند و اکنون پس از حدود 4 ماه روی 0.4 درصد از این گوشی‌ها نصب شده است.
۱۳۹۵/۹/۱۶

یک ماه گذشت و دوباره گوگل آمارهای مربوط به توزیع سیستم عامل اندروید را آپدیت کرد تا جدیدترین تغییرات چند هفته گذشته در نسخه‌های مختلف این سیستم عامل به راحتی در دسترس باشد.

بهتر است با اندروید 7 شروع کنیم؛ جدیدترین نسخه اندروید که اکنون 0.4 درصد از سهم بازار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد و نسبت به ماه پیش 0.1 درصد رشد کرده است. اندروید 7.1.1 در حال حاضر تنها برای پیکسل و نکسوس‌ها منتشر شده است و به همین دلیل فعلا در نمودارها دیده نمی‌شود. اکنون تنها نسخه‌ای که سهم کمتری از اندروید 7 در بازار دارد Froyo است که 6 سال از زمان انتشارش می‌گذرد.

image

اندروید 6 و 5 اکنون بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند. سهم اندروید 5 در بازار 0.1 درصد کاهش یافته و به 34 درصد رسیده و سهم اندروید 6 نیز نسبت به ماه گذشته 2.3 درصد شده و به 26.3 رسیده است. در این میان، اندروید جلی بین 12.8 درصد و آیس‌کریم و جینجربرد 1.2 درصد سهم دارند.

با انتشار آپدیت اندروید 7 برای سایر گوشی‌ها، سهم این نسخه از اندروید رشد بیشتری پیدا می‌کند و در ماه‌های آینده شاهد کمتر شدن سهم نسخه‌های قدیمی اندروید و رشد نسخه‌های جدیدتر به خصوص اندروید 6 و اندروید 7 خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۷
دقیقا...لایک

مصطفی

۱۳۹۵/۹/۱۷
پلاستیک اون اسباب بازیه که تو دست توئه ما از بهترین های سامسونگ استفاده می کنیم و راضی هستیم. یه گوشی پایین رده سامسونگ به هزارتا گوشی پرچمدار بقیه شرکت ها شرف داره.

سینا

۱۳۹۵/۹/۱۷
بعیده آپدیت بیاد...

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۶
بلاخره آپدیت OTA 7.1.1 برای گوشی های نکسوس اومد. گوشی اندرویدی فقط گوشی های خود گوگل و بس. دوستانی هم که میگن سرعتش کمه بخاطر اینکه آپدیت رسمی هنوز نیومده(به غیر از پیکسل)

پژمان

۱۳۹۵/۹/۱۶
خب که چی . الان چیکار کنیم . بیا بهت مدال بدم . پلاستیک خودش به اندازه کافی تبلیغات کاذب میکنه ، نیاز نیست شما یادآوری کنی