خانهاخبار
اندروید 7 برای HTC One M9 منتشر شد

اندروید 7 برای HTC One M9 منتشر شد

اچ تی سی امروز نسخه 7 اندروید را برای گوشی وان ام 9 منتشر کرد، با این حال چند هفته طول خواهد کشید تا همه کاربران بتوانند این نسخه جدید را روی گوشی خود دریافت کنند.
۱۳۹۵/۹/۱۶

اچ‌تی‌سی قول داده بود در کمترین زمان ممکن گوشی‌های HTC 10، One M9 و One A9 را به اندروید 7 آپدیت کند. هفته گذشته پرچمدار 2016 این شرکت به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرد و امروز نوبت به پرچمدار 2015 اچ‌تی‌سی، یعنی One M9، رسیده است.

این شرکت در اکانت توییتر خود اعلام کرد انتشار به‌روزرسانی اندروید 7 برای One M9 از امروز آغاز می‎شود و تا اوایل سال 2017 به دست همه کاربران خواهد رسید.

این آپدیت ویژگی‌هایی مثل بهبود مصرف باتری، استفاده همزمان از دو اپلیکیشن و تغییر نوار نوتیفیکیشن‌ها را با خود به همراه دارد، ضمن اینکه رابط کاربری گوشی نیز پایدارتر خواهد شد.

انتظار داریم طی دو هفته آینده و تا پایان سال جاری میلادی انتشار اندروید 7 برای One A9 نیز آغاز شود. قطعا اگر خبری در این مورد به دست ما برسد آن را به اطلاع شما می‌رسانیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (112 نظر)

erfan_nemati

۱۳۹۷/۵/۱۸
اچ تی سی وان ام ۹ پلاس چطور
اون که یه قدم از ام ۹ جلو تره

حسین

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
گوشی HTC One me هنوز ارتقای اندروید نیومده برام دلیلش چیه

سعید72

۱۳۹۶/۱۰/۱۵
سلام.ببخشید چرا آندروید 7واسه m9plus ارائه نمیشه?!!مگه اینم پرچمدار 2015نیست!قاعدتا مطابق روال قبل حداقل باید آندروید ۷ هم براش ارائه بشه و نه فقط یه آپدیت(اندروید6)

محمد حسین

۱۳۹۶/۷/۲۷
سلام / افت قیمتش نسبت به بقیه برندها محسوس تره

Omid

۱۳۹۶/۷/۲۱
باسلام خدمت دوستان عزیز بنده نمیخوام از برندی بد بگم فقط میخوام درباره خودم صحبت کنم ...نزدیک چهارسال پیش HTC e9پلاس داشتم واقعان و خداییش ازش راضی بودم هم خوش دست هم سیپییو قوی و هم دوربین فوق العاده خیلی راضی بودم. خلاصه بعد از دوسال htcm9پلاس پرچم دارشو رنگ گلد گرفتم که این گوشی ترکیبی از فلز وشیشه است الان یک سالو نیم بیشترمیگذره این گوشی آخ نگفته و یک بار هم هنگ نکرده و واقعان ازاینم راضیم دوستان یک نکته خدمتتون عرض کنم اچ تی سی برخلاف سامسونگ الجی هوآوی و...دیرتر به بازار میاد مدل بالاترش. به همین دلیل افت قیمتش خیلی کمتر از بقیس واین یک مزیته و این که الان این پرچمدار که دستمه خیلی راضیم..من نمیدونم چرا مغازه دارا بد تعریف میکنن