خانهاخبار
بررسی نسخه‌ جدید اپلیکیشن اسنپ؛ راهی مطمئن برای رسیدن به مقصد

بررسی نسخه‌ جدید اپلیکیشن اسنپ؛ راهی مطمئن برای رسیدن به مقصد

نسخه سوم اپلیکیشن اسنپ منتشر شده است. اسنپ راهی ساده برای سفرهای درون شهری پیش روی کاربران می‌گذارد، طوری که حالا تنها با چند مرحله ساده می‌توانید به‌صورت آنلاین روی گوشی هوشمندتان درخواست خودرو دهید.
۱۳۹۵/۹/۱۷

گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های بیشمارشان کارها را برای ما ساده کرده‌اند؛ کارهایی که در سال‌های نه چندان دور نیازمند انجام کاری چندمرحله‌ای بودند، حالا در این گوشی‌ها تنها با چند کلیک و در زمانی کوتاه انجام می‌شوند. یکی از کارهایی که این روزها به سادگی انجام می‌شود درخواست خودرو برای سفرهای درون شهری است. فقط کافی است گوشی هوشمندتان را بردارید و با چند بار لمس نمایشگر درخواست اسنپ دهید.

اپلیکیشن اسنپ سفرهای درون شهری را آسان می‌کند و کاربران در هر ساعتی و هر مکانی که باشند به راحتی می توانند درخواست خودرو کنند. در این اپلیکیشن تنها کافی است مبدا و مقصد سفر خود را روی نقشه مشخص کنید تا هزینه برای شما محاسبه شود و پس از آن با اطلاع از هزینه درخواست خود را ارسال کنید تا نزدیک‌ترین راننده به شما انتخاب شود. با این اپلیکیشن دیگر نه نگران هزینه اضافی‌ای هستید که بعضی رانندگان طلب می‌کنند و نه نگران پیدا کردن ماشین خواهید بود.

image
 
image
 
image

از طرف دیگر، شما با اسنپ نگرانی‌ای بابت همراه نداشتن پول نقد نیز نخواهید داشت، زیرا می‌توانید هزینه سفر را آنلاین پرداخت کنید. امکان شارژ کردن حساب نیز در این اپلیکیشن فراهم است و در صورتی که سفرهای درون شهری زیادی انجام می‌دهید، می‌توانید حساب کاربریتان را شارژ کنید تا هربار هزینه سفر به طور خودکار از حساب شما کم شود و نیازی به پرداخت جداگانه برای هر سفر نداشته باشید.

یکی از ویژگی‌های خوب اسنپ نگهداری تاریخچه است، طوری که هم گردش حساب شما مشخص است و هم سفرهایی که تا کنون انجام داده‌اید. شما همچنین می‌توانید آدرس‌های دلخواهتان را در بخش «آدرس‌های منتخب» اضافه کنید تا دسترسی به آنها راحت باشد و هر بار به دنبال آنها روی نقشه نگردید. از دیگر ویژگی‌ها باید به قابلیت اضافه کردن مقصد دوم، توقف در مسیر و سفرهای رفت و برگشتی اشاره کرد. با این قابلیت‌ها نه تنها کار برای مسافران ساده می‌شود بلکه هزینه آنها نیز در مقایسه با درخواست‌های جداگانه برای سفرها کاهش پیدا می‌کند.

image
 
image
 
image

اما ویژگی جدیدی که به تازگی به نسخه سوم اسنپ اضافه شده اشتراک‌گذاری سفر است: شما می‌توانید با اشتراک سفر خود با نزدیکان‌تان آنها را از موقعیت مکانی خود در طول سفر، مشخصات خودرو و راننده مطلع سازید.

image
 
image

فرامین صوتی برای جستجوی محل مورد نظر (مبدا و مقصد) نیز به اسنپ اضافه شده است تا کاربر برای جستجوی موقعیت‌های مکانی بی‌نیاز از تایپ کردن باشد. تنها کافی است پس از لمس آیکون میکروفون قرارگرفته در گوشه پایین، نام محل مورد نظر خود را بگویید و گزینه‌های پیشنهادی اسنپ را ببینید. همچنین بخش جستجو هم تغییرات زیادی کرده و محل‌های مهم و پررفت‌و‌آمد هم به این قسمت اضافه شده است.  

image
 

اما اسنپ طرح ویژه‌ای هم برای دعوت از دوستانتان در نظر گرفته است. از این به بعد با دعوت از دوستانتان هم شما و هم فرد دعوت‌شده سفر رایگان ۱۵٫۰۰۰ تومانی دریافت خواهید کرد. کافی است کد معرفی‌تان را از بخش «سفر رایگان» برای دوستتان ارسال کنید و او آن را در اولین سفرش به عنوان کد تخفیف وارد کند. راه دوم برای دریافت هدیه سفر رایگان این است که لینک دعوت را با روش دلخواهتان از صفحه «سفر رایگان» ارسال کنید.

image
  
image

در لینک جدید فرد دعوت‌شده شماره موبایلش را وارد می‌کند و به نصب و ثبت نام در اپلیکیشن می‌پردازد. در هر دو روش اولین سفر دوستتان تا سقف ۱۵٫۰۰۰ تومان رایگان است و پس از اتمام اولین سفر او، سفر بعدی شما هم به همان صورت رایگان محاسبه می‌شود.

سادگی استفاده و منطبق بودن با نیاز کاربران باعث شده تا اسنپ روز به روز محبوبیت بیشتری میان کاربران خود پیدا کند.

image
 
image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

eghlima

۱۴۰۲/۲/۲۶
سلام حذف نمیشه

مهدی جعفری

۱۴۰۰/۴/۴
خیلی خوب هست تشکر

شعیب

۱۳۹۹/۸/۳۰
سلام .تاریخچه اسنپ چگونه حذف میشه؟

مژگان

۱۳۹۹/۶/۲۱
اسنپ رو به روزرسانی کردم دیگه کار نمیکنه گوشیم سامسونگ مدل ۴.۳

ستاره

۱۳۹۸/۷/۲۱
چطور میتونم سفرهای ذخیره شده رو حذف کنم