خانهاخبار
اندروید 7 برای Xperia X Performance منتشر شد

اندروید 7 برای Xperia X Performance منتشر شد

شرکت سونی عرضه اندروید ۷ را برای پرچمدار گذشته خود Xperia X Performance به شکل محدود آغاز کرد. طی چند روز آینده تمامی این گوشی‌ها به آخرین نسخه اندروید به‌روزرسانی می‌شوند.
۱۳۹۵/۹/۱۱

با گذشت چند ماه از عرضه نسخه خام اندروید ۷، شرکت‌های سازنده تلفن همراه به شکل آهسته‌ای در حال به‌روزرسانی گوشی‌هایشان به این نسخه از سیستم عامل اندروید هستند. بعد از شرکت الجی و اچ‌تی‌سی این بار نوبت به شرکت سونی رسیده است تا یکی از پرچمداران خود را به‌روز کند.

بعد از گذشت یک ماه از برنامه آزمایشی سونی برای گوشی‌های سری Xperia X، حالا این شرکت تصمیم گرفته است تا اندروید ۷ را به شکل رسمی برای Xperia X Performance منتشر کند.

هر چند این به‌روزرسانی فعلا در کشورهای محدودی مانند استرالیا، روسیه و کشورهای آمریکای لاتین منتشر شده است، اما احتمال آن می‌رود که به‌زودی کاربران دیگر نقاط جهان هم بتوانند گوشی خود را به‌روزرسانی کنند. این به‌روزرسانی با شماره ساخت 39.2.A.0.327 و برای دو گوشی Xperia X Performance (شماره مدل F8131) و Xperia X Performance Dual (شماره مدل F8132) منتشر شده است.

image

با این حساب گوشی Xperia X Performance اولین گوشی‌ای از شرکت سونی خواهد بود که طعم اندروید ۷ را خواهد چشید. احتمالا گوشی بعدی جدیدترین پرچمدار این شرکت Xperia XZ خواهد بود و پس از آن دیگر گوشی‌های رده بالای سونی یعنی Xperia X, Xperia X Compact, Xperia Z5 (تمام نسخه‌ها), Xperia Z3+, Xperia Z4 Tablet, Xperia XA و Xperia XA Ultra نیز به این نسخه مجهز خواهند شد. هر چند از زمان عرضه به‌روزرسانی برای این گوشی‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست.

شما تا به حال توانسته‌اید اندروید ۷ را تجربه کنید؟ کدام ویژگی این سیستم عامل نظر شما را بیشتر به خود جلب کرده است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امیرعلی?

۱۳۹۵/۹/۱۱
از سونی خوشم میاد فقط از iosبدرد نمیخوره محدودیت داره

Ehsan

۱۳۹۵/۹/۱۱
XZ هم آپدیت شد

A K

۱۳۹۵/۹/۱۱
خب چه فایده ای داره
این گوشی نه ایران اومده نه چیزی و .........
حالا اندروید 10 بیاد براش