خانهاخبار
تماشا کنید: آنباکسینگ متفاوت OnePlus 3t در جت جنگنده

تماشا کنید: آنباکسینگ متفاوت OnePlus 3t در جت جنگنده

اگر طرفدار ویدیوهای آنباکس هستید مطمئنا ویدیوی آنباکس وان پلاس 3t در جت جنگنده شما را شگفت‌زده می‌کند. برای تماشای این آنباکس جالب با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۵/۹/۸

ویدیوهای آنباکس معمولا از یک روال یکسان پیروی می‌کنند. اما گاهی اوقات خلاقیت سازنده ویدیو می‌تواند این روال را برهم زده و یک ویدیوی متفاوت و جذاب‌تر تولید کند. 

احتمالا برای شما هم قابل تصور نیست که یک گوشی هوشمند در جت جنگنده در حال پرواز آنباکس شود. اما این اتفاق برای جدیدترین پرچمدار وان‌پلاس یعنی OnePlus 3t افتاده و در ارتفاع چند هزار متری زمین آنباکس شده است.

بهتر است بیش از این در مورد آن توضیح ندهیم تا خودتان جزئیات و نحوه انجام آن را تماشا کنید. 

وان‌پلاس 3t چند روز پیش معرفی و روانه بازارهای جهانی شد. پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم در کنار صفحه نمایش ۵.۵ اینچی امولد و بدنه فلزی یکپارچه از مشخصات بارز آن هستند. همچنین این گوشی به دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود مجهز است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

bab

۱۳۹۵/۱۱/۴
اچ تی سی چییه که بخان ازش تقلید کنن

nima_azx

۱۳۹۵/۹/۱۳
به نظر من تقلید مشکلی نداره در صورتیکه یه چیز جدید و بهتر تولید بشه و به دست مشتری برسه.
با این همه طرح های گوشی های مختلف دیزاین یه گوشی جدید که شبیه بقیه نباشه سخته ولی از بقیه الهام گرفتن بدم نیست.
مثلا فلان دانشمند 200 سال پیش اومده یه فرمول رو کشف کرده. کسی نمیاد برای کار روی اون موضوع بره دوباره اونو اثبات کنه. ازش کمک میگیرن.
بعدم به نظر من برای کشور هایی جهان سومی مثل ما که هیچ طرح رقابتی و احترام به حقوق مشتری نیست و قیمت دادن برای گوشی ها از روی شکم هست، بهتره.
حقوق 4 ماه یه ادم معمولی میشه پول یه گوشی و...
همین برند های چینی الان گوشی تولید میکنن با همون مشخصات و کیفیت با قیمت نصف برند هایی مثل سامسونگ و...

yashar2080

۱۳۹۵/۹/۱۱
کلا گوشیهای وان به تقلید از کمپانی اچ تی سی ساخته شده... خود کلمه وان هم به تبعیت از سری وان اچ تی سی انتخاب شده... دقت کرده باشید میبینید که اچ تی سی تو گوشیاش ار دیزاینی بکار ببره وان پلاس هم دقیقا همون کارو میکنه... سنسور اثر انگشت رو پشت گوشی بزاره وان پلاس پشت گوشی میزاره... بیاره جلو وان پلاس همون کارو میکنه... گوشیش هم که دقیقا شبیه گوشیهای اچ تی سی هستش...

fazel lashgari

۱۳۹۵/۹/۱۰
بله مهمه مثلا s7 زیر اب unboxکردن زیاد بازید داشته تو youtube

fazel lashgari

۱۳۹۵/۹/۱۰
تقلید عز HTCمسخره بازی در نیار دیگه چپ راست تقلید