خانهاخبار
اینستاگرام اسکرین شات گرفتن از پیام‌ها را به شما اطلاع می‌دهد

اینستاگرام اسکرین شات گرفتن از پیام‌ها را به شما اطلاع می‌دهد

در نسخه جدید اینستاگرام اگر کاربری بخواهد از پیام‌ها و استوری‌های یک بار مصرف شما اسکرین شات بگیرد، برنامه به شما اطلاع می‌دهد.
۱۳۹۵/۹/۷

در آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام ویژگی‌ای مشابه اسنپ‌چت اضافه شده است که کاربران می‌توانند برای دوستان خود پیام‌هایی بفرستند که پس از دیده شدن خود به خود پاک شوند.

دلایل زیادی برای استفاده از این ویژگی وجود دارد؛ حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از پخش شدن تصاویر خصوصی یکی از آنهاست. اگرچه مخاطب شما قادر به ذخیره مستقیم عکس ارسالی نیست، می‌تواند از آن اسکرین شات بگیرد.

image

در نسخه جدید اینستاگرام اگر کاربری برای دوست خود پیام یک بار مصرف بفرستد و کاربر دوم بخواهد از پیام فرستاده‌شده اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام به کاربر اول اطلاع خواهد داد. با این کار جلو اسکرین شات گرفتن از پیام‌های یک بار مصرف شما گرفته نمی‎شود، ولی حداقل می‌توانید از انجام چنین اقدامی باخبر شوید و بفهمید دیگر نباید به آن فرد اطمینان کنید.

مطلع کردن کاربران از اسکرین شات گرفتن در اپلیکیشن اسنپ‌چت نیز وجود دارد. همچنین در چت خصوصی تلگرام نیز اگر از پیام‌ها اسکرین شات‌ بگیرید به مخاطب شما اطلاع داده می‌‎شود.

به نظر شما اضافه شدن چنین ویژگی‌هایی تا چه اندازه می‌تواند به حفظ حریم خصوصی کاربران و داشتن ارتباط امن کمک کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

soma

۱۳۹۶/۹/۱۱
bebakhshid in screen shot baraye man nemiad rahi hast ke betunam faal konam?

Miss ninia

۱۳۹۶/۳/۹
سلام. من استوری گذاشتم و پاک کردم میترسم دوستم تو پی سی ببینه،اخه هرکاری میکنم میفهمه .بنظر شما استوری که پاک شده میشه تو پیسی دید،حالا ب هر دلایلی که قبلا وصل شده ب اکانتم،هک نیستا ولی نمیدونم چطوری میفهمه ،هرعکسی میزارم پاک میکنم میره میبینه

Miss ninia

۱۳۹۶/۳/۹
سلام.چطوری میشه استوری که میزاریم حالا عکس یا فیلم پاک که میکنیم رو پی سی یکی دیگه بالا بیاد؟اخه یکی از دوستام از راهه پی سی منو کنترل میکنه و هر کاری میکنم میفهمه،خیلی ازین بابت ناراحتم .کمک کنید

یاسمن

۱۳۹۶/۲/۷
واسه منم متاسفانه همینجوری شده هرکاری میکنم درست نمیشه

فرناز

۱۳۹۶/۱/۲۳
سلام خواهش میکنم کمکم کنید
چند روز پیش بدون اینکه اینستام رو آپدیت کرده باشم یه دفعه تمام استوری هایی که دوستانم میذارن بصورت صفحه سیاه نشون داد آمدیت کردم بازم مشکل حل نشد. توی قسمت نظرات بازار دیدم تعدادی از دوستان هم این مشکلو دارن. چطوری میتونم حلش کنم