خانهاخبار
اولین پرچمداران با پردازنده 835 Snapdragon کدامند؟

اولین پرچمداران با پردازنده 835 Snapdragon کدامند؟

Samsung Galaxy S8 و Xiaomi Mi 6 احتمالا اولین پرچمدارانی هستند که با پردازنده جدید و قدرتمند شرکت کوالکام یعنی 835 Snapdragon عرضه می شوند.
۱۳۹۵/۹/۷

خیلی دور از انتظار نیست که شاهد پردازنده جدید و قدرتمند شرکت کوالکام بر روی پرچمداران آینده شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه باشیم.

مطابق گفته Keving Wong، مدیرعامل شرکت تحقیقاتی IHS در چین، Samsung Galaxy S8 و Xiaomi Mi 6 اولین دستگاه‌هایی هستند که با پردازنده تازه‌نفس و قدرتمند 835 Snapdragon شرکت کوالکام عرضه می‌شوند. کوالکام اعلام کرده که پردازنده قدرتمند 10 نانومتری این شرکت در حال تست و آزمایش توسط مصرف‌کنندگان است و این پردازنده احتمالا در کارخانه‌های بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان، یعنی سامسونگ، و با مهندسی این شرکت ساخته می‌شود.

image

Keving Wong همچنین افشا کرده که احتمالا هر دو گوشی Samsung Galaxy S8 وXiaomi Mi 6  در ماه مارس معرفی خواهند شد که این تاریخ بلافاصله بعد از زمان معرفی پرچمدار بهاره سامسونگ، قبل از شروع نمایشگاه MWC است.

Galaxy S8 احتمالا با پردازنده اختصاصی شرکت سامسونگ یعنی Exynos و پردازنده 835 Snapdragon برای نسخه‌های آمریکایی  به بازار خواهد آمد. انحصار نسخه دارای پردازنده 835 Snapdragon به بازارهای آمریکا ممکن است به این دلیل باشد که سامسونگ می‌خواهد حرف آخر در مراحل تولید و بهینه‌سازی قدرت محصولاتش را خودش بزند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (70 نظر)

A K

۱۳۹۵/۹/۱۸
هنوز نه نسخه جدید اکسزینوس اومده نه اسنپدراگون
این همه حرف و گفتگو برای چیه اخه دوستان ؟؟
بزارید بیاد قدرت و عملکرد و کارایی هر دو مشخص بشه بعد همو بزنید و اینطوری مشاجره و جر و بحث بکنید
اینو هم یادتون باشه سامی و کوالمام همیشه سعی میکنن توان پردازشی چیپستهای خودشونو تقریبا در یک سطح قرار بدن اگر هم یکی از انها روی کلاک قوی ای باشه سعی میکنن تقریبا هر دو با هم مساوی باشن تا عملکرد و کارایی هر دو تقریبا برابر باشه اینو هم در نظر بگیرید حتمااا
با تشکر

cadillac

۱۳۹۵/۹/۹
کارگری !!!
سال ۲۰۰۷ که گوگل و htc اولین اسمارت فون اندروید جهان htc dream ساختن سام هنگ گوشیاش تاشوی آنتن دار بود .

cadillac

۱۳۹۵/۹/۹
یە جوری میگن تکنولوژی ۱۰ نانومتری که انگار کوالکام از پسش برنیومده و بە ماهی فروش رو آورده .
جهت اطلاع آماتورا مدیاتک که در مقابل کوالکام حرفی واسه گفتن نداره چیپست ۱۰ نانومتری ساخته هیلو X30 .

محمد

۱۳۹۵/۹/۹
kid cadillac
چون توان و تکنولوژی سامسونگ از بقیه بالاتر و جلوتره کوالکوم اومد طرف سامی که چیپست های جدیدش رو طراحی و تولید کنه...کوالکوم هم نقش داره ولی بیشتر طراحیشو سامی انجام داده...میدونم قبول کردنش واسه یه هنگی سخته ولی با واقعیت روبه رو شو

محمد

۱۳۹۵/۹/۹
kid cadillac
بپا شرکت هنگ تی سی تعطیل نشه...شرکتی که هر سال ضرر میکنه نباشه سنگینتره.با اون گوشی های حلبی داغون اسباب بازی