خانهاخبار
شیائومی: نسخه کوچک‌تر Mi MIX وجود ندارد!

شیائومی: نسخه کوچک‌تر Mi MIX وجود ندارد!

چندی پیش اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه‌ای کوچک‌تر از گوشی می‌میکس با نام می میکس نانو منتشر شد، اما حالا یکی از مدیران این شرکت چینی اعلام کرده است چنین موبایلی وجود ندارد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۹/۵

گوشی می میکس از شرکت شیائومی یک موبایل بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است، چراکه سه طرف نمایشگر این اسمارت فون بدون حاشیه است، درواقع نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ این گوشی طبق گفته‌های شرکت شیائومی 91 درصد است که باعث می‌شود این تلفن هوشمند خارق‌العاده و خاص باشد. گوشی می میکس حاشیه بسیار کمی در قسمت صفحه نمایش دارد، اما برای بسیاری از افراد یک موبایل 6.4 اینچی بسیار بزرگ است و این اندازه منطقی نیست. چند روز پیش تصاویری از نسخه‌ای با صفحه نمایش کوچک‌تر از گوشی شیائومی می میکس با نام می میکس نانو منتشر شد که، طبق اطلاعات همراه این تصاویر، این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی دارد و کمتر از یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

image

حال مدیر بخش بازاریابی شرکت شیائومی، آقای ژنگ ژیو آن، طی یک پست اعلام کرده است که شیائومی محصولی با نام می میکس نانو معرفی نخواهد کرد. اما نکته جالب این است که مدتی بعد این پست پاک شده و حالا مشخص نیست ماجرای معرفی نسخه کوچک‌تر شیائومی می میکس چه خواهد شد. در حال حاضر بهترین نتیجه‌گیری این است که گوشی می میکس نانو در کار نخواهد بود و تصاویر منتشرشده متعلق به محصول دیگری از شیائومی است. در هر صورت اگر نسخه کوچک‌تری از شیائومی می میکس وجود داشته باشد باید تا دسامبر سال جاری، یعنی کمتر از چند هفته آینده، شاهد این گوشی هوشمند با نام جدیدی از شیائومی باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)