خانهاخبار
اپل در حال تدارک دوربین سه‌بعدی برای آیفون 8 است

اپل در حال تدارک دوربین سه‌بعدی برای آیفون 8 است

با وجود اینکه زمان زیادی از ورود آیفون 7 به بازار نمی‌گذرد، پیش‌بینی‌ها در مورد آیفون 8 شروع شده است. در جدیدترین خبر شنیده می‌شود که iPhone 8 به دوربین دوگانه سه‌بعدی مجهز خواهد شد.
۱۳۹۵/۹/۵

به گزارش یک روزنامه انگلیسی‌زبان در کره جنوبی به نام The Korea Herald، اپل با همکاری ال‌جی قصد دارد آیفون ۸ را مجهز به دوربین سه‌بعدی کند. براساس این گزارش ماژول دوربین آیفون ۸ را دوربین دوگانه شرکت LG Innotek تامین خواهد کرد.

منابع خبری نزدیک اعلام کرده‌اند که اپل در حال حاضر در حال تحقیق و بررسی چگونگی قرار دادن تکنولوژی سه‌بعدی روی دوربین دوگانه ساخت LG Innotek است. درحالیکه شرکت LG Innotek پیش از این به تکنولوژی دوربین سه‌بعدی دست پیدا کرده، ظاهرا اپل قصد دارد تکنولوژی منحصربه‌فردی روی ماژول‌های ساخت این شرکت پیاده‌سازی کند. 

اگر به‌یاد داشته باشید، اپل در ماه آوریل سال جاری استارت‌اپ LinX را با قیمت ۲۰ میلیون دلار به مالکیت خود درآورد تا بتواند از مستندات این استارت‌آپ در زمینه تکنولوژی سه‌بعدی استفاده کند. LinX در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده بود و اضافه کردن عمق به عکس‌ها با تقسیم تصاویر دیجیتال در سه مرحله از جمله دستاوردهای آن به‌شمار می‌رود. 

از آنجا که سال آینده دهمین سالگرد عرضه آیفون است، شنیده می‌شد که اپل قصد دارد به این بهانه محصولی متفاوت و انقلابی عرضه کند. استفاده از بدنه تمام‌شیشه‌ای با لبه‌های فلزی، صفحه نمایش OLED بدون لبه و همچنین به‌کارگیری فناوری شارژ بی‌سیم از جمله شایعاتی هستند که در مورد آیفون ۸ شنیده می‌شوند. حالا می‌توان دوربین سه‌بعدی را نیز به ویژگی‌های آن اضافه کرد. اگرچه هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها تا روز معرفی رسمی آن تایید یا تکذیب نمی‌شوند، شنیدن همین شایعه‌ها هم کافی است تا هیجان روبه‌رو شدن با آیفون ۸ به اوج خود برسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (46 نظر)

H

۱۳۹۵/۹/۹
نوامبر سال 2002 میلادی برای اولین بار تصاویری مربوط به گوشی mova SH251iS شارپ به عنوان اولین محصول با قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی معرفی شد. این گوشی تنها در کشور ژاپن تحت قرارداد اپراتور NTTDoCoMo به فروش رسیده است و به همین دلیل اطلاع زیادی درباره‌ی آن منتشر نشده است. قابل توجه دوستان

arshia

۱۳۹۵/۹/۸
به شخصه با اینکه هم از اپل و هم از سامسونگ متنفرم ،اما سامسونگ رو توی نواوری و پیشرفت برتر از اپل میدونم...اما بازم اپل ترجیح من هست :)

Parsa

۱۳۹۵/۹/۸
کسی اینجا می5 داره ایا خریدش بدون گارانتی عاقلانست مشکلی پیش نمیاد براش؟

Cadillac

۱۳۹۵/۹/۷
تاریخ رونمایی evo 3D یه بازبینی کنی بهتره .
optimus 3d رقیب evo 3d نبود چون خیلی پایین ترە .

sink

۱۳۹۵/۹/۷
هومن جان
اولین گوشی لمسی برای IBM بود و بعدش اچ تی سی ۵ سال قبل از ساخته شدن آیفون.
تاچ پد ال ای دی و دکمه های ال ای دی قابل برنامه ریزی الان ۳-۴ سال هست که روی لبتاپ های Razer bladeهستن اون هم نه به صورت فانتزی و اسباب بازی مثل مک بوک . به صورت حرفه ای و کاربردی هست.
سنسور اثر انگشت هم ۴ ساله روی لبتاپ های اچ پی و لنوو و خیلی مدل های دیگه هم‌ بود و فکر‌میکنم هنوزم باشه . لبتاپ اچ پی قدیمیه من که الان گوشه ی انباری افتاده ، تاچ آیدی داره مهندس جان
اولین دوربین دوگانه هم مال اچ تی سی بوده . اولین دوربین سه بعدی هم مال الجی بود. اسپیکر استریو مال اچ تی سی بود . ال ای دی مال سامسونگ و شارپ و الجی . اولین سازنده ای که پورت ۳/۵ صدا رو حذف کرد، موتورولا در گوشی موتو زد . اولین موبایل های زد آب مال موتورولا و سونی و ...
اولین سنسور اثر انگشت مال موتورولا آتریکس و توشیبا بود. اپل همزمان با اچ تی سی وان مکس ، اولین گوشی با اثر انگشتش رو ساخت.
کجا اپل اول بود؟؟ اپل تاحالا هییییچی نساخته . واقعا هیچ چیز .
متاسفانه ۹۵ درصد کاربران آیفون از (کمبود اطلاعات) و بدتر از اون (سن کم) رنج میبرن
سوالی نداری دوست عزیز؟