خانهاخبار
پرچمدار LG V20 رسما در ایران رونمایی شد (به همراه قیمت رسمی)

پرچمدار LG V20 رسما در ایران رونمایی شد (به همراه قیمت رسمی)

گوشی جدید ال‌جی الکترونیکس که سطح جدیدی در قابلیت‌های صوتی و تصویری تعیین کرده است در این هفته در دسترس مصرف‌کنندگان ایرانی قرار خواهد گرفت. گوشی ال‌جی0V2 که بصورت عمومی در کره جنوبی و در ادامه در بازارهای کلیدی از جمله آمریکای شمالی رونمایی شده است، در روز دوم آذرماه توسط ال‌جي الكترونيكس با همکاری شرکت مدیا‌پردازش در هتل آزادی تهران رونمایی شد.
۱۳۹۵/۹/۲

از زمان رونمایی عمومی در این ماه، گوشی V20 فروش فراتر از حد انتظاری را در آمریکای شمالی تجربه کرده و اظهار نظرهای بسیار مثبتی از طرف تحلیل‌گران شرکت‌های مختلف که علاقمند طراحی و قابلیت‌های پیشرفته هستند، دریافت کرده است. ال‌جی V20 برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند محتوایی با ظاهر حرفه‌ای خلق کنند و تلفن هوشمند خود را از دیگر دستگاه‌های رقیبی که امکانات صوتی و تصویری حرفه‌ای دارند متمایز کنند.

این گوشی برترین قابلیت‌های چند رسانه‌ای موجود را ارائه می‌دهد. گوشی V20 ویژگی‌های جدیدی مثل ضبط ثابت 2. 0،Hi-Fi Quad DAC، كیفیت ضبط HD، دوربین با لنز عریض در جلو و عقب گوشی را نیز به نمایش گذاشته است. همچنین این اولین گوشی در دنیا است كه بصورت پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید 7 نوقا و سیستم پیشرفته جستجوی گوگل داخل اپلیکیشنی است.

سری V ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار هوشمندی هستند كه برای بهترین تجربه صوتی و تصویری طراحی شده‌اند. ال‌جی نگاهی به مشتریان V10 داشته است و با بررسی نیازهای آنها گوشی V20 را توسعه داده است.

image

 

طراحی فوق‌العاده لوکس در قالبی با دوام

برای دستیابی به ظاهر زیبا و در عین حال بادوام ال‌جی از آلمینیوم سبكی در کنار  مواد مقاوم با منشا سیلیكون استفاده کرده است. آلومینیوم AL6013 در هواپیماها، قایق‌ها و دوچرخه‌های كوهستان یافت می‌شود، پشت این گوشی ویژگی استحكام را درکنار سبكی خود داراست. اگر گوشی بیوفتد، بالا و پایین گوشی توسط سیلیكون پلی كربنات محافظت می‌شود. این ماده خلاقانه كه در كلاههای کاسکت یافت می‌شود شوك وارده را تا 20 درصد نسبت به بقیه مواد معمولی كاهش می‌دهد.

 

ارائه فیلم‌هایی واضح، با كیفیت وعالی برای اشتراك گذاری

ال‌جی V20 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و پردازشگر X12 LTE، نسخه دوم ضبط بدون لرزش را كه از فناوری ثابت سازی تصویر EIS 3. 0 بهره می‌گیرد و فیلم‌هایی واضح‌تر با لرزش كمتری را تصویربرداری می‌كند. ژیروسکوپ مبتنی بر EIS با كاهش تاخیر تصویر به مدت 50 میلی ثانیه هماهنگی تصویر و ژیروسكوب را بیشتر می‌كند.  EIS توسط فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی (DIS) كامل می‌شود كه كیفیت تصویر را در پردازش اولیه بوسیله تنظیم مكان شئ در قاب دوربین بهبود می‌بخشد و اعوجاج تصویر بخاطر حرکت شاتر غلطکی (Rolling Shutter) را به حداقل می‌رساند.

image

 

ضبط تصویر Hi-Fi

دارندگان ال‌جی V20 می‌توانند ویدئوهای‌های فای ضبط كنند و تنظیمات آن را نیز بصورت دستی تغییر دهند تا بهترین كیفیت صدای ممكن را داشته باشند. ویژگی‌هایی مثل Low Cut Filter  (LCF)كه صدای ناخواسته در پس زمینه را حذف می‌كند و همچنین Limiter كه فاصله ضبط صدا را مشخص می‌كند. ویژگی LCF صداهای مزاحم را كم می كند و ویژگی Limiter صداهای با فاصله بیشتر از محدوده را به صفر می‌رساند. همچنین گوشی V20 صدا را با فرمت24bit / 48 kHz  (LPCM) که فرمت استودیو های صدابرداری حرفه ای است، ضبط می‌كند.

 

واضح‌ترین كیفیت صدای ممكن با Hi-Fi Quad DAC

ال‌جی V20 اولین گوشی هوشمندی است كه ویژگی Hi-Fi Quad DAC را بصورت 32 بیتی ارائه می‌دهد. این تکنولوژی توسط شركت ESS كه طراح محصولات صوتی بسیار پیشرفته است توسعه داده شده است. ویژگی Quad DAC گوشی V20 صدای واضحی را بوسیله كاهش 50 درصدی صداهای مزاحم و سر و صدای محیط انتقال می‌دهد. با میزان صدای 75 مرحله‌ای و تنظیم بین بلندگوهای راست و چپ و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی lossless شاملFLAC, DSD, AIFF و ALAC، گوشی V20 با هر هدفونی بهترین كیفیت صدا را پخش می‌كند.

ضبط صدای HD

قابلیت ضبط صدا بصورت HD رونمایی از نسل جدید فناوری ضبط كردن است. این ویژگی به مخاطب اجازه می دهد صداها را با كیفیت استودیویی ضبط كند. همچنین دامنه ضبط وسیع تری نیز بوسیله سه میكروفون AOP پیشرفته در اختیار او می‌گذارد تا بتواند صدایی باورنكردنی را ضبط كند كه هیچ تلفن همراهی قادر به ضبط آن نیست. با استفاده از حالت استودیویی میتوان بصورت دستی صدا را كنترل كرد. آن هم با دكمه‌های با كاربری آسان كه مشابه آن بر روی دوربین‌های فیلم‌برداری نیز موجود است. این قابلیت برای ضبط موسیقی برای تماشاگران موسیقی نیز بسیار مفید است، آن هم با ضبط صدای كسانی كه آهنگ را در لحظه‌های حساس با یكدیگر می‌خوانند. قابلیت دیگر حالتMusic Recorded  می باشد این امکان را برای علاقه مندان به خوانندگی به وجود می آورد که بروی موزیک های از پیش ضبط شده بخوانند و با کیفت بالا ضبط کنند.

image

 

صفحه نمایش دوم به شما بیشتر از آنچه كه می‌خواهید می‌دهد

صفحه نمایش دوم محبوب كه اولین بار در 10V عرضه شد، قابل رویت‌تر است. آن هم بوسیله دو برابر شدن روشنایی و بزرگتر شدن 50 درصدی فونت نسبت به 10V. صفحه نمایش كوچك كه در بالای صفح نمایش اصلی به كاربر اجازه می‌دهد به برنامه‌ها و هشدارها بدون تغییر در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد. حال با توسعه قابلیت اعلان‌ها كاربر می‌تواند روی صفحه نمایش دوم ضربه زده و پیام‌های طولانی را در یك لحظه بخواند و یا به آنها جواب دهد.  گوشی ال‌جی V20 با رابط كاربری LG UX 5. 0+ به بازار عرضه می‌شود كه كار با كاربری چند رسانه‌ای این دستگاه را آسان‌تر می كند. این رابط كاربری نسخه بهبود یافته LG UX 5. 0 است كه برای اولین بار در گوشی 5G معرفی شده بود. همچنین این اولین رابط كاربری است كه بر روی اندروید نوقا اجرا می‌شود.

گوشی ال‌جی V20 همچنین از قابلیت چند پنجره‌ای نیز پشتیبانی می‌كند كه بوسیله آن می‌تواند دو نرم‌افزارمختلف را در یك صفحه نمایش مشاهده كرد و بین آنها متن، عكس و یا فیال‌های مختلفی را جابجا كرد. تركیب این قابلیت‌ها در كنار صفحه نمایش 5. 7 اینچی IPS Quantum بهترین قابلیت چند رسانه‌ای را در اختیار كاربر قرار می‌دهد.

 

افزایش بهره‌وری شرکتی با ال‌جی V20

کاربران با قابلیت Android for Work (اندروید برای کار) می‌توانند از توانایی V20 برای جدا کردن برنامه‌های کاربردی مربوط به کار از برنامه‌های کاربردی شخصی استفاده کنند تا با امنیت قوی‌تری با کمک امکاناتی نظیر امنیت پلت‌فرم (Platform Security) و امنیت شبکه (Network Security) به انجام کارهای خود بپردازند.  قابلیت Knock Code ال‌جی نیز دسترسی ایمن به گوشی را تنها با الگوی ضربه‌های شخصی در هر جای صفحه میسر کرده و حسگر اثر انگشت هویت کاربر را برای اطمینان از امنیت اطلاعات و حریم شخصی تأیید می‌کند.

Juno Cho مدیر کل ال‌جی الكترونیكس و شرکت ارتباطات موبایلی می‌گوید: گوشی ال‌جی V20 به این منظور طراحی شده است كه به مصرف كننده تجربه‌ای پویا با دارا بودن برترین كیفیت صوتی و تصویری در سری V ارائه دهد. با گوشی ال‌جی V20 ما از هرچیزی كه دوست دارند بیشترین و از هرچیزی كه دوست ندارند كمترین میزان ممكن را ارائه می‌دهیم تا استاندارد جدیدی را برای یك گوشی برتر تعریف كنیم"

* بررسی تخصصی ویدیویی جی اس ام از ال جی V20 را تا ساعتی دیگر در جی اس ام بخوانید. این گوشی از هفته آینده و با قیمت ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان در بازار ایران در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

omid0111

۱۳۹۵/۹/۳
100%

mahdi

۱۳۹۵/۹/۲
من خودم تا حالا از گوشی ال جی استفاده نکردم هرچند که ال جی خلاقیتهای داشته که الان بقیه برندا استفاده میکنن یک جورم استفاده میکنن انگار اونا اول اینکار کردن مثل صفحه QUD HD ولی ال جی به خاطر سری V و مخصوصا V20 تحسین کرد و واقعیت که این سری با اینکه تازه وارد و عمری دو سال دار واقعا خوب و موفق بود مطمئنن از سری V بیشتر در اینده میبینیم و میشنویم تبریک به طرفدارهای ال جی

ps4

۱۳۹۵/۹/۲
دوربینش اصلا خوب نیست... کلیپ مقایسه دوربین بین این و Xperia XZ رو دیدم.. یا این خیلی بده یا دوربین XZ فوقالعادسسس

Benyamin Shah

۱۳۹۵/۹/۲
نه داداش مدل اصلی گوشی فکر نکنم تغییر زیادی بکنه ولی مدل او اند بی 100درصد قیمتش کمتر میشه موفق باشید

امین

۱۳۹۵/۹/۲
آفرین الجی,همونه که من میخوام صفحه نمایش خوب,دوربین عالی,کیفیت پخش موزیک خوب با هندز فیری و یکی از مهمترین ویژگی ها جنس بدنه ی فلزی اونم از نوع خوبش(البته همه طبق نظر جی اس ام)و رنگ صورتی شیک