خانهاخبار
اندروید 7 برای Moto Z و Moto Z Force منتشر شد

اندروید 7 برای Moto Z و Moto Z Force منتشر شد

موتورولا انتشار جهانی اندروید 7 برای گوشی های موتو زد و موتو زد فورس را هفته آینده آغاز می کند در این نسخه از اندروید برای این گوشی ها از دستگاه های Daydream نیز پشتیبانی می شود.
۱۳۹۵/۹/۲

در حالی که چندماهی است از انتشار اندروید 7 می‌گذرد، این نسخه از اندروید آماده انتشار روی دستگاه‌های سایر تولیدکننده‌ها می‌شود. حالا نوبت به موتورولا رسیده که اندروید نوقا را برای گوشی‌هایش منتشر کد. موتورولا رسما اعلام کرد که انتشار جهانی اندروید 7 برای گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force را این هفته آغاز می‌کند. انتشار این نسخه از اندروید پیشتر برای این دو گوشی در آمریکا اغاز شده بود.

image

موتورولا گفته است که با این آپدیت هر دو گوشی با پلتفرم هدست واقعیت مجازی گوگل، DayDream سازگار می‌شوند. با این ویژگی، موتورولا اولین تولیدکننده شخص ثالثی است که خود را برای دستگاه‌های Daydream آماده می‌کند.

موتورولا می‌گوید که با Daydream تجربه‌هایی تازه را پیش روی کاربران می‌گذارد؛ با آن می‌توان به اکتشاف دنیا پرداخت، در کنسرت ها و مراسمات حضور پیدا کرد و یا از سینمای شخصی خود لذت برد.

برای تجربه کردن کافی است هدست واقعیت مجازی گوگل، Daydream View را تهیه کنید و اکنون با گوشی‌های Moto Z و Moto Z Force موتورولا می‌توان از دنیای گسترده Daydream لذت برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sink

۱۳۹۵/۹/۴
گوشی های ورایزون تو ایران آپدیت میشن عایا کسی میدونه؟ اصلا آپدیت شدنه ورایزون ربطی به منطقه داره؟

علی

۱۳۹۵/۹/۳
دوستان به نظرتون واسه زدپلی اپدیدت 7 میاد یانه؟، موتورولا زدپلی.

مهرداد

۱۳۹۵/۹/۲
منتظر انتشار هستم‌ یه سری باگ هستش که امیدوارم برطرف شده باشه

مهرداد

۱۳۹۵/۹/۲
منتظر انتشار هستم‌ به سری باگ هستش که امیدوارم برطرف شده باشه

یاس

۱۳۹۵/۹/۲
مگه اینکه خوابش رو ببینه کاربر ایرانی...