خانهاخبار
موبایل لنوو ZUK Z2 PRO با گارانتی رسمی وارد بازار ایران شد (قیمت)

موبایل لنوو ZUK Z2 PRO با گارانتی رسمی وارد بازار ایران شد (قیمت)

گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro یکی از محصولات قدرتمند شرکت چینی لنوو است. ساعاتی پیش این موبایل هوشمند با گارانتی رسمی وارد بازار ایران شد. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۲۶

شرکت چینی لنوو چندین سال است که در حال تولید موبایل و تبلت است. این برند در بازار کشور ایران از فروش قابل توجه و خوبی برخوردار است. حالا گوشی هوشمند ZUK Z2 Pro، به عنوان یکی از پرچمداران لنوو، بالاخره و بعد از گذشت چند ماه از عرضه غیررسمی (قاچاق) با گارانتی شرکت هما تلکام به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. شایان ذکر است قیمت این موبایل با ورود رسمی حدود 350 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

image

از مزایای موبایل هوشمند ZUK Z2 Pro باید به پردازنده اسنپدراگون 820، 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از نسل سوم شارژ سریع، حسگر اثر انگشت قدرتمند و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره کرد. همچنین از معایب این گوشی باید دوربین اصلی نه چندان قدرتمند و عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نام برد.

موبایل هوشمند ZUK Z2 Pro از لنوو در دو رنگ سفید و مشکی و با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت را می‌توانید با قیمت 1,800,000 تومان و با گارانتی 18 ماهه شرکت توسعه ارتباطات هما (هما تلکام) خریداری کنید.

نظر شما در مورد این موبایل چیست؟ آیا گوشی ZUK Z2 Pro از شرکت لنوو با قیمت ذکرشده ارزش خرید دارد؟!

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

Moto z force

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
قیمت اصلی این گوشی بدون گارانتی ۹۹۰ هزار تومن هست.

دلی

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
اره مثلا میشه دو برابر پول داد و ایفون خرید با امکانات محدود، انتن دهی ضعیف تو ایران، و نداشتن خعلی از امکانات معمولی سایر گوشیها مثل دلیور نشدن مسیجها... دوربین اصلی 13 ، باتری ضعیف، طراحی تکراری و قدیمی... هه هه

محمد۲۷

۱۳۹۵/۱۱/۷
برادر دوستان من زاک۲ دارن میگن خیلی گوشیه خوبیه فوق العادس با نمره ۱۳۱۰۰۰

......................

۱۳۹۵/۸/۳۰
ممنون لنوو تو بهترینی بقیه نمیدونن که تو چقدر خوبی

M.NORI

۱۳۹۵/۸/۲۸
سلام
بر روی نام بنده در پست‌های منتشر شده کلیک کنید و در قسمت بیوگرافی ایمیل بنده موجود است.
باتشکر از شما