خانهاخبار
ساعت هوشمند نوکیا که هیچ‌وقت ساخته نشد

ساعت هوشمند نوکیا که هیچ‌وقت ساخته نشد

نوکیا پیش از اینکه به مایکروسافت واگذار شود در حال ساخت یک ساعت هوشمند بوده است، ولی این ساعت هیچگاه به مرحله تولید نرسید. اکنون پس از دو سال ویدئویی از این ساعت فاش شده است که نحوه کار کردن با آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۸/۲۶

دو سال پیش تصاویری از یک ساعت هوشمند با اسم رمز Moonraker افشا شد که آن را به نوکیا نسبت دادند، اما پس از فروخته شدن شرکت به مایکروسافت پروژه ساخت این ساعت تعطیل می‎شود تا Microsoft Band متولد شود.

به تازگی ویدئویی در کانال Nokiabar منتشر شده است که قابلیت‌های ابتدایی و نحوه کار کردن با این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد. در این ویدیو رابط کاربری Moonraker را می‌بینید که با سوایپ کردن صفحه می‌توان بین اپ‌ها حرکت‌ کرد. همچنین دکمه‌ای برای سوییچ کردن بین اپ‌ها و واچ فیس در نظر گرفته شده است. قابلیت دیگر این ساعت پشتیبانی از لمس طولانی بوده است که مشابه آن در ساعت اپل و ساعت‌های اندرویدی وجود دارد.

نوکیا قصد داشت ساعت هوشمند خود را سال 2014، هم‌زمان با لومیا 930، معرفی کند اما متاسفانه با ورود مایکروسافت هیچگاه به مرحله تولید انبوه نرسید. امیدواریم حالا که این برند افسانه‌ای دوباره آزاد شده است، به جز گوشی هوشمند، شاهد محصولات بیشتری با نام این برند باشیم.

نظر شما درباره ساعت هوشمندی با نام نوکیا چیست؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مانی

۱۳۹۵/۹/۶
آفرین گل گفتی حرف دل منو زدی

sina

۱۳۹۵/۸/۲۶
قشنگترین خاطرات زندگیم رو با گوشی نوکیا 6670 گذروندم و هنوز به عنوان یادگاری نگهش داشتم
بسیار به این کمپانی محبوب احترام میذارم

فرزاد

۱۳۹۵/۸/۲۶
نوکیا همیشه قابل احترام بوده و هست.

yashar2080

۱۳۹۵/۸/۲۶
اگه ساخته نشده پس اون بالایی که فیلمشو گذاشتین چیه؟!!!بهتر بود مینوشتین هیچ گاه به تولید انبوه نرسید