خانهاخبار
OnePlus 3T با اسنپ‌دراگون 821 معرفی شد

OnePlus 3T با اسنپ‌دراگون 821 معرفی شد

وان پلاس از مدل جدید و ارتقایافته پرچمدار خود با نام وان پلاس 3 تی رونمایی کرد که نسبت به قبل از پردازنده قوی‌تر و باتری بزرگ‌تری برخوردار است.
۱۳۹۵/۸/۲۶

در هفته گذشته خبرهایی از گوشی جدید وان پلاس به گوش رسید که در تیزرهای منتشرشده معرفی آن قطعی شده بود. امروز این شرکت چینی رسما از OnePlus 3T پرده برداشت؛ گوشی هوشمندی که کاملا به OnePlus 3 شباهت دارد، اما با رنگ جدید Gunmetal به بازار می‌آید.

در بخش سخت‌افزارهای گوشی تغییرات کمی دیده می‎شود. مهم‌ترین تغییر مربوط به پردازنده دستگاه است که به اسنپ‌دراگون 821 ارتقا یافته. این گوشی جدید با 2 ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‎شود که حافظه ذخیره‌سازی هردو مدل از نوع UFS 2.0 است.

image

کیفیت دوربین اصلی OnePlus 3 تغییر نکرده ولی برای محافظت بیشتر در برابر خراش با سفایر پوشانده شده است. در عوض کیفیت دوربین سلفی به 16 مگاپیکسل ارتقا یافته است که برای سلفی‌دوستان اهمیت زیادی دارد.

در بخش باتری شاهد افزایش ظرفیت از 3000 به 3400 میلی‌آمپرساعت هستیم که نتیجه آن افزایش مدت زمان روشن ماندن گوشی است. OnePlus 3T همچنان از فناوری شارژ سریع Dash Charge پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید 6 را روی خود دارد.

فروش OnePlus 3T از 22 نوامبر در آمریکا و از 28 نوامبر در سایر کشورها آغاز می‎شود. برای مدل 64 گیگابایتی این گوشی قیمت 439 دلار تعیین شده که 40 دلار گران‌تر از وان‌پلاس 3 است. روی مدل 128 گیگابایتی نیز 479 دلار قیمت گذاشته شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Nima

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
سلام می خوام این گوشی رو بگیرم نظرتون چیه ؟خوبه ؟

sink

۱۳۹۵/۸/۲۸
اشتباه کرد . فکر کنم هدفش جا بجا کردن بنچمارک بود ولی ۲۰ تا ۲۱ فرق خاصی نداره. بنچمارک رو میذاشت برای گوشی بعدیش
نمایشگر رو کواد اچ دی میکرد کاربردی تر بود . مخصوصا چون ۵/۵ اینچه

خشایار

۱۳۹۵/۸/۲۶
یه گوشی حرفه ای رو با یه گوشی آماتوری مقایسه نکنید دوست عزیز ...
این کجا و آیفون SE کجا ... با اون دوربین سلفی 1.2 مگاپیکسلیش D:

بنام حق

۱۳۹۵/۸/۲۶
سیستمهاشون باهم فرق دارند دوست عزیز.
ولی سلیقه من میگه که این گوشی بسیار بهتر و بسیار کاملتر از آیفون 6 هستش ، چه برسه به اس ای

سما

۱۳۹۵/۸/۲۶
دوستان این بهتره یا آیفون اس ای؟ تقریباً هم قیمتن