خانهاخبار
معرفی 5 اپلیکیشن برتر سلفی در اندروید و آی‌اواس

معرفی 5 اپلیکیشن برتر سلفی در اندروید و آی‌اواس

در این مطلب ما ۵ تا از بهترین اپلیکیشن‌های سلفی را به شما معرفی خواهیم کرد. این برنامه‌ها را نصب و اجرا کنید و از ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهند لذت ببرید.
۱۳۹۵/۸/۲۶

با افزایش تعداد علاقمندان به عکاسی سلفی، گوشی‌های هوشمند نیز در جهت بهبود عکس‌های سلفی رشد کرده‌اند. افزایش کیفیت دوربین جلوی گوشی‌ها و ساخت اپلیکیشن‌های مختلف عکاسی سلفی در پاسخ به این علاقه کاربران بوده است. این اپلیکیشن‌ها با در اختیار قرار دادن دنیایی از فیلترها، تنظیمات و طراحی‌های پیشرفته برای ایجاد عکس‌های سلفی، بیشتر از اپلکیشن دوربینِ گوشی، شما را سرگرم و رضایت‌تان را فراهم می‌کند.

 

YouCam Perfect

این اپلیکیشن با قابلیت‌های رتوش عکس‌ها با تغییر رنگ پوست، افزودن فیلترها، حذف کردن  چروک‌ها و جوش‌های صورت، ویرایش چشم‌های خسته، تغییر شکل دادن به صورت و لاغرتر نشان دادن آن، ظاهری بهتر و زیباتر از شما ثبت می‌کند. این برنامه همچنین صدها کلاژ، قاب، استیکر و پس زمینه‌های بامزه در اختیارتان می‌گذارد.
از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این اپلیکیشن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • افکت‌های زیباسازی که می‌توان در حتی قبل از ثبت تصویر روی آن اعمال کنید و ویدئوهای کوتاه با فیلترهای بامزه بسازید.
  • تشخیص چند چهره‌ای، که به شما این امکان را می‌دهد در عکس‌های گروهی، روی تصویر صورت هر فرد لمس و فوکوس کنید.
  • افزودن بلاش و حذف نورهای اضافی
  • اضافه کردن خطوط به صورت و حجم دادن به آن
  • بزرگ کردن چشم‌ها و ازبین بردن حالت خستگی چشم‌ها با حذف حلقه‌های سیاه و پف‌کردگی زیر چشم‌ها
  • ویرایش عکس‌های تمام نما با لاغر کردن پایین کمر و کشیده‌تر کردن پاها
  •  حذف اشیاء یا افراد زائد پس زمینه عکس با استفاده از قابلیت حذف هوشمند اشیا
  • قابلیت کلاژ هوشمند، که صورت‌ها را در عکس‌ها تشخیص می‌دهد و بخش‌های مهم را برای قرار دادن در کلاژ و نماهای پس ‌زمینه نگه می‌دارد.
image

image
image

 

B612

اپلیکیشن B612، بیست و پنج فیلتر برای بهبود عکس‌های سلفی ارائه می‌دهد، افکت‌ها و استیکرهای مختلفی برای صورت دارد، امکان ساخت ۱۵ثانیه ویدئو با افکت، عکس‌های کلاژ و سلفی‌های سه بعدی می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین قابلیت‌هایی مثل، tilt-shift (ایجاد عمق میدان مصنوعی ) و تایمر دارد. و در نیز انتها می‌توانید عکس‌های‌تان را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

image

image
image

 

Retrica

برنامه Retrica به شما این امکان را می‌دهد که قبل از زدن دکمه ثبت تصاویر و ویدئوها، ۱۲۰ فیلتر مختلف را روی آنها اعمال کنید. با استفاده از آن فایل‌های gif بسازید. با زدن دکمه shuffle فیلترهایی را به شکل تصادفی روی عکس اعمال کنید. با افکت Stamp، تصاویر و ویدئوهای‌تان را زیباتر کنید. و در آخر عکس‌های‌تان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

image

image
image

 

Cymera

اپلیکیشن Cymera صدها فیلتر و افکت مخصوص سلفی، هفت نوع لنز دوربین‌های مختلف و همچنین قاب‌بندی‌هایی برای ترکیب و چیدن ۹ عکس در یک قاب ارائه می‌دهد. ۲۰۰ نوع مدل موی طبیعی و اقلام آرایشی، شکل دادن به بدن و تنظیمات عکس (روشنایی/ کنتراست/ برش/ چرخش)، امکان واترمارک گذاشتن روی عکس و حذف قرمزی چشم، ماسک حیوانات، فیلترهای زیباسازی، افکت‌های روشنایی و قاب‌های مختلف از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. همچنین با استفاده از آيتم قلم‌مو می‌توانید روی عکس با دست‌خط خودتان چیزی بنویسید یا نقشی بکشید و متنی اضافه کنید. و در انتها همانند سایر برنامه‌ها عکس خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

image

image
image

 

SNOW

snow اپلیکیشن بامزه‌ای است که شما می‌توانید با استفاده از افکت‌های آن ویدئوهایی با صورت‌های خنده‌دار از خودتان بسازید و مستقیما برای دوستان‌تان بفرستید یا پاسخ آنها را با متن و gifهای متحرک بدهید و لحظات‌تان را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. با استفاده از استیکرها با جلوه‌های ویژه می‌توانید gifهای سلفی متحرک از خودتان بسازید. قابلیت Stories این امکان را به شما می‌دهد که ویدئوهای‌تان را به ترتیب زمانی مرتب کنید و یک داستان از روزتان بسازید که بعد از ۴۸ ساعت این ویدئو پاک می‌شود. این برنامه همچنین این قابلیت را به استوری‌های شما می‌دهد که با استفاده از قابلیت خود نابودگری، تصاویرتان بعد از ۲۴ساعت پاک شود و اگر کسی از تصاویر ارسالی شما اسکرین شات بگیرید به شما اطلاع داده شود.

image

image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Parisa

۱۳۹۶/۱۱/۲۲
زماني ك برنامرو باز ميكنم اررود ميده و ميگه كه بايد از لاين يا فيس بوك يا شماره وارد بشم و زماني ك با هركدومشون امتحان ميكنم ارور داده و پيغام عدم وصل سرور ميده

A2m

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
من B612 و retrica پیشنهاد میکنم عالیه

h4m1d

۱۳۹۵/۹/۴
از cymera استفاده میکنم محشره

h4m1d

۱۳۹۵/۹/۴
6>4

ی منتقد

۱۳۹۵/۸/۲۶
اینا هیچکدومشون بدرد نمیخوره
فقط استقلال خخخخخخخخخخخخخخ