خانهاخبار
آیا میت 9 هوآوی بهترین دوربین در میان گوشی های سال 2016 را دارد؟

آیا میت 9 هوآوی بهترین دوربین در میان گوشی های سال 2016 را دارد؟

پرچمدار قدرتمند هوآوی، Mate 9، اینبار با دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی روانه بازار شده است. اما آیا دوربین این گوشی توان رقابت با پرچمداران 2016 را دارد؟
۱۳۹۵/۸/۲۷

میت 9 هوآوی چند روزی است که معرفی شده؛ گوشی هوشمندی که نسخه پورش دیزاین و پرو نیز دارد. این گوشی با داشتن دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی، مطمئنا حرفای زیادی برای گفتن دارد و می تواند رقیب قدرتمندی برای پرچمداران، سامسونگ و ال جی، پیکسل‌های گوگل و حتی آیفون‌های جدید اپل باشد؛ دوربینی که نسل دوم تکنولوژی لنزهای دوگانه Leica را روی خود دارد . مزیت دیگر گوشی هوآوی در مقابل سایر پرچمداران، قیمت کمتر این گوشی‌هاست؛ گوشی‌های هوآوی، نه تنها در رده پرچمدار، بلکه در همه رده‌ها قیمت کمتری نسبت به گوشی‌های مشابه از سایر برند‌ها دارند و به همین خاطر هم توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می‌کنند. حالا که دوربین گوشی‌های این شرکت نیز بهبود قابل توجهی پیدا کرده احتمالا فروش خوبی در انتظار این گوشی‌هاست. حالا ما هم به سراغ دوربین این گوشی رفته‌ایم و نمونه عکس‌های آن را برای شما منتشر کرده‌ایم.

برای مشاهده عکس ها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

image
image

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

Benyamin shah

۱۳۹۵/۱۰/۵
لایک منم فقط الجی وی 20 دوربینش حرف نداره

محسن

۱۳۹۵/۹/۱۱
ن راستش s7 سامسونگ فقط

Milad_N

۱۳۹۵/۹/۱۰
ادمین داری جدی میگی دیگه؟؟
عزیز دل‌‌ برادر بزا گوشی معرفی بشه، بزا وارد بازار جهانی بشه بعد بیا یه سری عکس چرتو پرت بزار، من الان میت 8 دارم از این خیلی خیلی بهتره، تو گذاشتن مطالب جدید یکم دقت خوب چیزیه، این گوشی الان حتی وارد بازار جهانی هم نشده که شما بیای عکساشو بزاری

رامین

۱۳۹۵/۸/۳۰
الجی دوربینا فوق العاده ای داره

kamran

۱۳۹۵/۸/۲۹
یه آدم کم بینا هم این عکس هارو ببینه میفهمه که همش تاره حتی اگه بگید اون عکس که از یه سطل قرمز عکس انداختن خیلی قشنگ بهتر یکم به جزییات و رنگ ها نگاه کنید متوجه کدر بودت و مات و تار بودن عکس میشید بقیه ی عکس ها هم که دیگه مشخص مخصوصا عکس هایی که در شب انداخته بودن .
واقعا عکس هارو به گربه هه نشون ندادن؟؟؟