خانهاخبار
انتشار مشخصات گوشی جدید وان پلاس پیش از معرفی رسمی

انتشار مشخصات گوشی جدید وان پلاس پیش از معرفی رسمی

مشخصات سخت افزاری گوشی پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس، که احتمالا وان پلاس 4 نام می‌گیرد، به بیرون درز کرده است. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۲۵

شرکت وان پلاس سال 2014 با اولین گوشی هوشمند خود وارد صنعت موبایل شد و تا کنون، در سال 2016، تنها 3 موبایل هوشمند معرفی و روانه بازار جهانی کرده که آخرین آنها اسمارت فون وان پلاس 3 است. از چند وقت پیش خبرهایی به گوش می‌رسد که این کمپانی قصد دارد محصولی با نام OnePlus 3T را به عنوان گوشی چهارم خود در 15 نوامبر یعنی امروز، 25 آبان ماه معرفی و روانه بازار کند. گوشی هوشمند وان پلاس 4 یک پرچمدار تمام‌عیار و قدرتمند است که قرار است در سال 2017 میلادی معرفی و وارد بازار جهانی شود.

image

اطلاعاتی از این اسمارت فون منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی یک قاتل حرفه‌ای برای پرچمداران سایر برندها خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشرشده از OnePlus 4 باید گفت که این محصول بدنه‌ای از جنس شیشه دارد. در قسمت صفحه نمایش وان پلاس 4 شاهد نمایشگر 5.3 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر 1440×2560 هستیم. همچنین این گوشی‌ هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 830 است که تا کنون شرکت کوالکام رسما معرفی‌اش نکرده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری موبایل وان پلاس 4 باید به رم 6 و 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین دوگانه با قابلیت واقعیت افزوده و همچنین باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد. طبق انتظارات، گوشی هوشمند وان پلاس 4 در ماه ژوئن سال آینده میلادی یعنی خرداد ماه سال 1396 معرفی و وارد بازار خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ آیا این گوشی قاتل پرچمداران دیگر برند‌ها خواهد بود؟! 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

هامون

۱۳۹۵/۸/۲۵
وان پلاس 3 ، 2 ، 1 :
هر سه با موفقیت عنوان "Flagship Killer' رو یدک کشیدن ،
برای سال 2017 ، انتظار عرضه یه شاهکار تمام عیار از وان پلاس دارم...
در کنار همه ی مشخصات قدرتمند ، گوشی های وان پلاس به طور شگفت آوری توسط تیم های مختلف پشتیبانی میشن ،
همه میدونن که دو گوشی ، قوی ترین پشتیبانی و گستردگی رام های مختلف رو در جهان اندروید دارن :
1- Nexus 5
2- OnePlus One
برای دولوپر ها ، بهترین گوشی های ممکن ، همین دو تا گوشی نامبرده شدست ...

ali as

۱۳۹۵/۸/۲۵
بسیار عالی تر از بعضی برندهای معروف

samueljamali09339434229

۱۳۹۵/۸/۲۵
درود ، آفرین ، اگرچه تمام این مشخصات مخصوصا بارزترین اونها رم 8گیگابایتی و اسنپدراگون830و بهترین و بهینه ترین صفحه نمایش(super AMOLED ) که طبق واقعیت تاکنون سامسونگ در محصولاتش ارائه کرده میتونه وتقعیت نداشته باشه اما این تلفن همراه هم یکی از بهترین های بازار خواهد بود بدون کوچکترین شک ، مشخصات وسوسه برانگیز ک البته آشنا داره چون در دیگر پرچمدارها هم شاهدش خواهیم بود ، باید بعد از ارائه مرتب و پشت سرهم بروز رسانی نرم افزار داشته باشن شرکت ها، وتا مدتی که امکان داره ارتقا سیستم عامل ، بهترین عملکرد رو با این سخت افزار عالی یک مورد تعیین میکنه و اون این هست که کدوم شرکت بتونه بیشتر وبهتر هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار داشته باشه و کدوم رابط کاربری سبک تر و روان تر ارائه کنه