خانهاخبار
معرفی بهترین بازی‌های 4K برای PlayStation 4 Pro

معرفی بهترین بازی‌های 4K برای PlayStation 4 Pro

چندی پیش نسخه جدیدی از کنسول بازی سونی با نام PlayStation 4 Pro معرفی شد که از نسخه اصلی عملکرد بهتری دارد. پردازنده این دستگاه اورکلاک شده و عملکرد گرافیکی آن نیز بی‌نظیر است. پی‌اس‌4 پرو فقط چهار روز پس از عرضه جهانی وارد ایران هم شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت قیمت نجومی دارد!
۱۳۹۵/۸/۲۸

چند روزی از معرفی پلی‌استیشن4 پرو می‌گذرد و باید اعتراف کنیم که فوق‌العاده است. اگرچه این کنسول را نمی‌توان یک نسل جدید یا مستقل دانست، بهبود عملکرد گرافیک و سی‌پی‌یو اورکلاک‌شده هم چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن چشم پوشید. افزایش قدرت قطعات حالا به دستگاه اجازه می‌دهد بازی‌هایی با کیفیت 4K و با فریم‌ریت بالاتر را اجرا کند.

image

جالب است بدانید که هنوز هیچ بازی با کیفیت واقعی 4K برای نسخه پرو تولید نشده است بلکه صرفا بازی‌های سابق هستند که با افزایش سایز تصاویر در رزولوشن 4K خود را جای داده‌اند یا تکنیک‌هایی برای نزدیک‌شدن به 4K به کار برده‌اند! فعلا سازنده‌های بسیار کمی از تکنیک‌های اساسی برای افزایش کیفیت بازی‌ها استفاده کرده‌اند که در ادامه محصولاتشان را معرفی می‌کنیم. در صورتی که چند میلیون تومان برای پی‌اس4 پرو و یک تلویزیون 4K کنار گذاشته‌اید تنها این بازی‌ها هستند که زخم‌های شما را التیام می‌بخشند! در ادامه 5 بازی باکیفیت برای پلی‌اسیشن جدید معرفی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

inFAMOUS: Second Son/First Light

image

این بازی ابتدا تحت عنوان inFAMOUS: Second Son عرضه شد و با گرافیکی خیره‌کننده همه را بهت‌زده کرد. افزونه یا DLC دیگری به نام First Light نیز بعدا برای آن ارائه شد که بازی را از گذشته هم جذاب‌تر کرد. اگر به بازی‌هایی با شخصیت ابرقهرمان علاقه دارید این محصول می‌تواند رضایت شما را جلب کند. نکته جالب این‌که حالا از نهایت قدرت پی‌اس‌4 پرو نیز بهره می‌برد و تصاویری با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه تقدیم کاربر می‌کند که حداقل ارزش یک‌بار بازی‌کردن دارد.

 

The Last Of Us: Remastered

image

شاید تنها چیزی که می‌تواند خریداران ایکس‌باکس وان را از انتخابشان پشیمان کند عرضه اختصاصی این بازی برای پی‌اس‌4 باشد. TLOU اگرچه از نظر گرافیکی بی‌نظیر است، چیزی که بیش از همه ویژگی‌هایش مورد توجه قرار گرفته داستان جذاب آن است. بازی‌کنندگان می‌توانند با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم یا 1800p و سرعت 60 فریم بر ثانیه این بازی را تجربه کنند. مهم نیست کدام رزولوشن را انتخاب می‌کنید چون در هر صورت این بازی برایتان خاطراتی می‌سازد که تا آخر عمر فراموش نمی‌کنید!

 

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

image

سایه موردور به لطف Nemesis، گیم‌پلی خلاقانه‌اش، هر مرحله از بازی را برای هر بازی‌کن متفاوت می‌کند به گونه‌ای که انگار هر کاربری بازی متفاوتی از دیگری انجام می‌دهد! هنوز هم تعداد زیادی از کاربران پی‌اس‌4 این بازی را تجربه نکرده‌اند اما این دلیل بر بدبودن آن نیست. شاید عرضه پی‌اس‌4 پرو بهانه خوبی برای معرفی مجدد سایه موردور باشد که هم‌اکنون با رزولوشن 4K بیش از پیش ارزش تجربه‌کردن دارد.

 

NBA 2K17

image

این بازی به دلایل متعدد با نمونه‌های ورزشی دیگر متفاوت است. گرچه پیش از معرفی نسخه پرو هم جزو بهترین بازی‌های پی‌اس‌4 بود اما حالا همه‌چیز را زیر و رو کرده است! در حالی که اکثر بازی‌ها صرفا تصاویر بزرگ‌تری را به جای رزولوشن 4K جا زده‌اند، این محصول نه تنها رزولوشن 4K واقعی دارد بلکه سرعت پخش نیز 60 فریم بر ثانیه است که دیگر جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد. حتی اگر علاقه‌ای به بسکتبال ندارید هم پیشنهاد می‌کنیم این بازی را بخرید زیرا تنها با نمایش NBA 2K17 می‌توانید به دوستانتان بفهمانید که چرا 400 دلار صرف خرید پی‌اس‌4 پرو کرده‌اید!

 

Rise Of The Tomb Raider

image

این بازی که دیگر معرف حضور همه هست زیرا بسیار فراتر از صرفا یک بازی است و ماجراها دارد. هربار که هر نسخه‌ای از آن برای کنسول‌ها یا پی‌سی معرفی شده مورد استقبال بی‌نظیر بازیکنان قرار گرفته است چه رسد که حالا با رزولوشن 4K هم قابل اجراست. هم‌اکنون در صورت خرید ROTTR می‌توان با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه یا 1080p با سرعت 60 و 30 فریم بر ثانیه لارا کرافت را در دنیای عجیب و غریبش برای رسیدن به مقصد هدایت کرد.

 

برای آگاهی از قیمت پی‌اس‌4 پرو و دیگر کنسول‌ها در بازار ایران پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

نظر شما درباره این بازی‌ها چیست؟ پیش از این کدامیک از آن‌ها را روی پی‌اس4 تجربه کرده‌اید؟ ایا شما هم قصد خرید پی‌اس‌4 پرو را دارید؟ آیا بازی دیگری می‌شناسید که به جذابیت نمونه‌های ذکرشده در این لیست باشد؟ در این صورت لطفا آن‌ها را به کاربران جی‌اس‌ام هم معرفی کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

saeed

۱۳۹۷/۴/۸
من پرودارم تلویزیونLGولی4kنیست کیفیت فوق عالی هستش هیچ لگی هم ندیدم درخریدپروشک نکنیدواقعاارزش پول دادن داره

H.tajer

۱۳۹۶/۱۱/۴
سلام من "tv 4k LG 49 دارم و بازی ها بدون هیچ لگی اجرا میشود و واقعا عالیه و بهتر از سامسونگ است فقط حالت tv باید روی بازی باشه و هیچ گونه تاخیری ندارد

Mahdi007

۱۳۹۶/۵/۹
من هم Xbox one داشتم وتازه گي ها pes 4 pro خريدم خيلي خيلي بي نزير واينو به اونايي ميگم كه بيين Xbox oneوpes4pro شك دارند ونظر من روي pes4pro اگر تلويديون ٤k دارين حتما اين بخرين من خودم دارم

کامران

۱۳۹۶/۱/۲۹
چگونه متوجه شویم که بازی 4k است؟

AM

۱۳۹۵/۸/۳۰
تشریف ببرید پاساژ رویال خیابان جمهوری