خانهاخبار
می‌خواهید پولدار شوید؟ برای Tizen OS برنامه بنویسید!

می‌خواهید پولدار شوید؟ برای Tizen OS برنامه بنویسید!

سامسونگ برای تشویق توسعه‌دهندگان به نوشتن اپلیکیشن‌های بیشتر برای سیستم عامل تایزن قرار است هر ماه 1 میلیون دلار جایزه بدهد.
۱۳۹۵/۸/۲۴

نیازی به گفتن نیست که امروزه قدرت یک پلتفرم موبایل تا حد زیادی به اپلیکیشن‌های آن وابسته است. هرچقدر هم یک پلتفرم موبایل خوب و روان نوشته شود اگر اپلیکیشن‌های کمی داشته باشد محکوم به شکست خواهد بود. دقیقا به همین خاطر است که سامسونگ تصمیم گرفته با اهدای جوایز نقدی توسعه‌دهندگان را به نوشتن اپ‌های بیشتر برای سیستم عامل Tizen تشویق کند.

سامسونگ، که نمی‌خواهد کم‌تعداد بودن اپ‌های تایزن منجر به نابودی این پلتفرم موبایل نوپا شود، تصمیم دارد هر ماه به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های تایزن مبلغ 1 میلیون دلار جایزه دهد.

image

این طرح از فوریه تا اکتبر 2017 برگزار می‌شود و توسعه‌دهندگان علاقه‌مند به شرکت در آن باید در صفحه Tizen Mobile App Incentive Program ثبت نام کنند. سامسونگ هر ماه به 100 اپلیکیشنی که بیشترین تعداد دانلود در Tizeon Store را داشته باشند 10 هزار دلار جایزه می‌دهد.

در گذشته مایکروسافت و بلک‌بری نیز برای تشویق توسعه‌دهندگان جوایزی تعیین کرده بودند اما ایده آنها نتوانست به هدف تعیین‌شده برسد. حال باید دید سامسونگ می‌تواند با این کار شانس تایزن را برای رسیدن به دو پلتفرم اصلی بازار (اندروید و آی‌اواس) بیشتر کند یا خیر. پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

h.seyedi

۱۳۹۵/۸/۲۶
++C

h.seyedi

۱۳۹۵/۸/۲۶
++C

احمد

۱۳۹۵/۸/۲۵
حالا با کدوم زبان برنامه نویسی بهتره بنویسم
لطفا یکی پاسخ بده

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۸/۲۵
آقای فتاحی برنامه زیاد می تونی بنویسی، اما به نظرم رو این موضوع ها خیلی خوب و سخت کار کنی، جایزه رو می بری، اما قبل از هر کاری جستجو کن در تایزن او اس به چه برنامه ای نیاز هست که وجود نداره و برنامشو اختراع کن. در تولید برنامه های پیشنهادی این توصیه ها رو به کار ببر: کاربری بسیار ساده، خوشکلی و زیبایی، رنگ های شاد و جیغ، هماهنگی رنگ ها، قلم ( فونت) های ساده و خوانا، دسته بندی های متفاوت، پیشنهاد های ویژه، جستجو بر اساس نیازها، به اشتراک گذاری با دیگر افراد که از این برنامه استفاده می کنند، رای دهی به خدمت های ارایه شده، قسمت نظر ها هم واسه نظر دهی کاربر ها هم فراموش نشه.
برنامه های پیشنهادی من:
۱. یه برنامه حرفه ای واسه ویرایش عکس بنویس. دارای ۳۰ اثر (Effect) های جالب و کاربردی.
۲. یه برنامه حرفه ای واسه ساخت و ویرایش ویدیو بنویس. دارای ۳۰ اثر (Effect) های جالب و کاربردی.
۳. یه برنامه حرفه ای واسه نگه داری (رزرو) اتاق در هتل های معروف سراسر دنیا بنویس. تعداد هتل ها حدود ۱۵۰۰ تا باشه از تمام نقطه های دنیا.
۴. یه برنامه حرفه ای واسه خرید و نگه داری (رزرو) بیلیت هواپیما بنویس و که ۱۳۰۰ آژانس هواپیمایی معروف دنیا رو پشتیبانی کنه.
و ...

M6

۱۳۹۵/۸/۲۵
با چه زبانی براش میشه برنامه نوشت ؟