خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه سرعت Google Pixel XL و LG V20

تماشا کنید: مقایسه سرعت Google Pixel XL و LG V20

پیکسل ایکس ال و وی 20 جزو بهترین فبلت‌های اندرویدی امسال هستند که هر دو از نسخه 7 اندروید بهره می‌برند. در این ویدئو سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها و فراخوانی دوباره آنها مقایسه شده است که نتیجه آن برای شما جالب خواهد بود.
۱۳۹۵/۸/۲۵

گوشی‌های پیکسل گوگل و V20 ال‌جی اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که با نسخه 7 سیستم عامل اندروید به بازار آمدند. این دو از نظر قدرت پردازشی بسیار به هم نزدیکند. V20 و Pixel XL هر دو از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند. پردازنده پرچمدار ال‌جی اسنپ‌دراگون 820 و پردازنده فبلت گوگل اسنپ‌دراگون 821 است در نتیجه عامل اصلی پیروز شدن در این تست بیشتر به بهینه‌سازی آنها مربوط می‌شود.

در ویدئو زیر سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها و فراخوانی دوباره آنها در گوشی‌های V20 و Pixel XL با هم مقایسه شده است. ممکن است تصور شود، به دلیل اینکه گوگل توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار Pixel XL را برعهده داشته است، عملکرد بهتر و بهینه‌تری نسبت به V20 دارد. در تست اول این اتفاق رخ می‌دهد و پیکسل ایکس ال کمی سریع‌تر اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند اما در تست فراخوانی دوباره اپ‌ها این V20 است که با اختلاف زیادی Pixel XL را پشت سر می‌گذارد.

ویدئو را تماشا کنید و نظرتان را درباره مقایسه سرعت این دو فبلت اندرویدی به ما بگویید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

A

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
با فينگر پرينت هواوي هم كه قبل از گوگل پيكسل هم اومد هم ميشه نوتيفيكيشن بازو بسته كني يا آلبومو ورق بزني يا ب عنوان دكمه شاتر ازش استفاده كني

morteza

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
از همه تعجب میکنم.این مدل مقایسه کاملا اشتباهه.
در ضمن پیکسل قطعا بهتره.اگه آندروید بخای هرپیزی به جز nexus یا pixel بخری اصن حرامه :).راستی بگم تو پیکسل میتونی باجای فینگرپرینت نوتیفیکیشن بار رو باز و بسته کنی!!!!!!

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
نخر بلند گو هاش خرابه

Danjerius

۱۳۹۵/۹/۲۹
واقعاپیروزی ال جی مقتدرانه بودودرمقایسه با اس 7 اج واچ تی سی10 ووان پلاس هم پیروزی خودشونشون دادوفقط درتست سرعت باآیفون 7پلاس درصدوم ثانیه وکسری ازثانیه عقب افتاد.آیفون 7پلاسی که سطرجدول ان توتوست

مجتبی

۱۳۹۵/۹/۱۸
داداچ تا اخر نگا کن