خانهاخبار
آیپدهای جدید در چند نسخه عرضه می‌شوند؟

آیپدهای جدید در چند نسخه عرضه می‌شوند؟

اپل در کنفرانس ماه مارس خود از نسل جدید آیپدها رونمایی می‌کند؛ آیپدهایی که این بار نسخه‌هایی متفاوت و از همه مهم‌تر قیمت‌هایی غافلگیرکننده دارند.
۱۳۹۵/۸/۲۲
image

طبق گفته‌های تحلیلگران، این نسل از آیپدهای اپل توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. گفته شده این شرکت سه نسخه از آیپد را سال آینده در ماه مارس رونمایی می‌کند. در حال حاضر جذاب‌ترین شایعه در مورد آیپد جدید نسخه 10.9 اینچی و بدون لبه این دستگاه است. این نسخه از آیپد جدید سومین اندازه وعده داده شده برای نسل جدید آیپدهای اپل است.

در شایعات قبلی گفته شده بود که نسخه جدید آیپد پرو 9.7 اینچی، برخلاف نامش که پرو به همراه دارد، بهترین نسخه این نسل از تبلت‌های آیپد نیست. اما این بار تبلت 9.7 اینچی اپل مشخصاتی میان‌رده دارد و با قیمتی ارزان روانه بازار می‌شود. همچنین گفته شده که آیپد مینی احتمالا تا اوایل 2017 آپدیت نخواهد شد.

شایعات جدید از آیفون 8 را پیش‌تر شنیده‌ایم و در این باره فعلا خبر جدیدی در دسترس نیست. اما در مورد بزرگترین آیپد اپل گفته می‌شود که این آیپد 12.9 اینچی نیز آپدیت می‌شود و از نمایشگر بهتری بهره خواهد برد.

در هفته‌های آینده، با نزدیک شدن هرچه بیشتر به زمان کنفرانس مارس اپل، اطلاعات بیشتری به دست می‌آوریم و فعلا باید به همین شایعات اکتفا کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)