خانهاخبار
محصول جدید سامسونگ: ماژول اسکنر اثر انگشت

محصول جدید سامسونگ: ماژول اسکنر اثر انگشت

سامسونگ تقریبا اکثر قسمت‌های مهم گوشی‌های تلفن همراه را در خانه تولید می‌کند، به جز اسکنر اثر انگشت که آن را هم قرار است به زودی خود سامسونگ بسازد.
۱۳۹۵/۸/۲۱

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که انواع و اقسام قطعات را برای سازندگان تلفن همراه در جهان می‌سازد؛ از حافظه رم گرفته تا ماژول‌های حافظه ذخیره سازی و پردازنده و نمایشگر و غیره. با این حال این شرکت هنوز به جمع سازندگان اسکنر اثر انگشت نپیوسته است و برای محصولات خود از اسکنرهای شرکت آمریکایی Syanptics استفاده می‌کند.

image

طبق گزارش‌های جدید این وضعیت قرار است به زودی تغییر کند. گفته می‌‎شود بخش System LSI سامسونگ در حال توسعه اسکنرهای اثر انگشت گوشی‌های تلفن همراه است که می‌تواند کره‌ای‌ها را از این نظر خودکفا کند.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد سال آینده باید منتظر استفاده از اسکنرهای ساخت سامسونگ در گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده باشیم و کمی بعد آنها را در پرچمداران سری Galaxy S و Galaxy Note ببینیم. قدم بعدی قطعا فروش این ماژول‌ها به سایر تولیدکنندگان جهانی خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۹/۴
اوه اوه این حتما جوری میترکه که بند انگشترو قطع میکنه خلاصه منتظریم

سامی

۱۳۹۵/۸/۲۳
اقا سینا من حاضرم گوشیم هنگ بکنه ولی به جا باتری c4 تو موبایلم نباشه

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۲
من طرفدار برند خاصی نیستم فقط کامنتارو دیدم گفتم نظرمو بگم. از هر برندی تقریبا استفاده کردم. اول که نوکیا غول بی چون و چرا بود اما سونی اریکسون هم بد نبود ولی خب من عتشق نوکیا بودم. اما الان همه چیز فرق کرده. و به نظرم مایکروسافتو سامسونگو ا\ل غول های تکنولوژین. البته Apple و Microsoft غول های جهان هستند اما سامسونگ هم واقعا کارش خوبه. کاش که ایران هم مثل کره ی جنوبی میتونست جلوی غول های امریکایی قد علم کنه...

سینا

۱۳۹۵/۸/۲۲
انقدر موبایل طرفدارای هنگ تی سی هنگ کرده مخ طرفداراش هم هنگی شده...کی مجبورتون کرد برین طرف این برند آشغال

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۸/۲۲
بابا بروهمون يخچال و لباسشويي تو بساز جهيزيه دختر مردم رو زمين نمونه اينا پيش كش (ميدونيم نميتوني ميخواي بگي ميتونم )