خانهاخبار
فروش 9 میلیونی Huawei P9 در جهان

فروش 9 میلیونی Huawei P9 در جهان

هوآوی آماری تازه از فروش پرچمدار خود منتشر کرده است. این شرکت در جدیدترین اطلاعیه‌اش گفته که آمار فروش پی 9 در جهان به 9 میلیون دستگاه رسیده است.
۱۳۹۵/۸/۲۱

هوآوی که برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترن سازنده گوشی‌های هوشمند جهان خیز برداشته اعلام کرد تاکنون بیش از 9 میلیون دستگاه  Huawei P9 به فروش رسانده است. این شرکت در ماه سپتامبر آمار فروش پی9 را 6 میلیون دستگاه اعلام کرده بود؛ یعنی در 2 ماه گذشته توانسته است 3 میلیون دستگاه دیگر از این مدل به فروش برساند.

هوآوی پی9 نمایشگر 5.2 اینچی به همراه پردازنده Kirin 955 و 3 گیگابایت رم در اختیار دارد و مشخصه بارز آن دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است که با همکاری شرکت معتبر Leica ساخته شده. ظرفیت حافظه داخلی پی9 معادل 32 گیگابایت است و از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد.

P9 دو عضو دیگر نیز به نام‌های P9 Plus و P9 lite در خانواده خود دارد که به ترتیب 5.5 و 5.2 اینچی هستند و از نظر مشخصات با آن تفاوت دارند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Meshki

۱۳۹۶/۱/۸
آره واقعاً تا چند سال دیگه اپل و سامسونگ میان پایین خداییش من الان پی 9 دارم فوق‌العاده است همچیش عالیه دوربین سرعت پردازندش دست سازنده و کمپانیش درد نکنه بفرما انقدر ملت ما گفتن جنس چینی بده فلانه بیساره الان همین جنس چینی داره اول میشه توو دنیا.

حسین

۱۳۹۵/۹/۱۶
وااااقعا لــــــذت بردم از کامنتت . حقیقت محض بود ، دقیقا ، 2سال دیگه هواوی رو ببین .

علی

۱۳۹۵/۸/۲۴
اسکارلت جوهانسونه؟؟؟ کی هست این؟

EHSAN

۱۳۹۵/۸/۲۲
خداااااااااااااااااست هواوی دمشم گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرم یه Y300دارم 4 ساله داره واسم کار میکنه مثل بنز ....خخخخخخخخخ ایولا خداییش حلااااااااااااااالش باشه ...

Ghostman

۱۳۹۵/۸/۲۲
کاملا موافقم باهات اپل سقوطش نزدیکه ولی فقط مردم باور ندارن... بزودی مشخص میشه