خانهاخبار
استفاده از Android Auto در هر ماشینی امکان پذیر شد

استفاده از Android Auto در هر ماشینی امکان پذیر شد

اگر عادت به استفاده از گوشی تلفن همراه هنگام رانندگی دارید اپلیکیشن اندروید اتو راه حل خوبی برای رانندگانی مثل شماست. در نسخه جدید این اپلیکشن امکانی فراهم شده است تا هر فردی بتواند، بدون نیاز به داشتن خودروهای جدید، از Android Auto استفاده کند.
۱۳۹۵/۸/۱۸

اگر غبطه می‌خورید چرا ماشین قدیمی (یا حتی جدید) شما با Android Auto سازگار نیست و نمی‌توانید از این سرویس مفید گوگل هنگام رانندگی استفاده کنید باید خوشحال باشید چون در نسخه 2 این اپلیکیشن امکان استفاده از آن برای هر کسی با هر ماشینی فراهم شده است.

گوگل Android Auto را دو سال پیش، با هدف اداغام بهتر خودرو و گوشی‌های هوشمند و ایجاد راهی ساده برای دسترسی به اطلاعاتی که رانندگان نیاز دارند، راه اندازی کرد. در حال حاضر بیش از 200 مدل ماشین از 50 شرکت خودروسازی از Android Auto پشتیبانی می‌کنند اما میلیون‌ها ماشین قدیمی دیگر در جاده‌ها وجود دارند که با Android Auto سازگار نیستند.

image

در نسخه 2 اندروید اتو این برای هر فردی، که از گوشی اندروید 5 به بالا استفاده می‌کند، این امکان فراهم شده است تا رابط کاربری مناسب برای رانندگی را روی گوشی اندرویدی خود داشته باشد و بتواند بدون حواس پرتی از مسیریابی کند، تماس بگیرد و به موسیقی گوش دهد.

بنابراین از این پس برای استفاده از Android Auto نیازی نیست ماشین شما با آن سازگار باشد یا حتی نمایشگر داشته باشد بلکه می‌توانید همه ویژگی‌های این اپلیکیشن را روی گوشی خود داشته باشید. گوگل همچنین قول داده است در نسخه‌های آتی دستورات Ok Google را نیز به این اپ اضافه کند.

نسخه جدید Android Auto هم اکنون در گوگل پلی قرار گرفته است و کاربران می‌تواند آن را روی گوشی‌های اندرویدی با نسخه 5 به بعد نصب کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

کیومرث

۱۴۰۱/۱۰/۲۸
سلام من هرچه تلاش کردم این نسخه auto android روی فیدلیتی نصب نشد!! کسی میدونه باس چه کلکی زد تا مانیتور ماشین این برنامه رو قبول کنه؟

محمد

۱۳۹۶/۳/۱
چگونه کار میکنه روی دنا؟ شما انجام دادید؟ توضیح میدید لطفا

morady

۱۳۹۵/۸/۲۰
البته این توانایی های تماس و ناوبری و .. را گوشی اچ تی سی ای هشت ام در حالت car mode داشت.در اچ تی سی ده این حالت و حالت kid mode را نگذاشته اند.

morady

۱۳۹۵/۸/۲۰
سهیل آقا انگار خبر نداری که از برکت دولت تدبیر و امید،خیلی وقته که تحریم های پلی استور اندروید برداشته شده و راحت میشه دانلود و آپدیت کرد.

مهمان

۱۳۹۵/۸/۲۰
سلام به همه ی دوستان
این برنامه تو مایکت قابل دانلود هستش .