خانهاخبار
چهار کارت جدید در به‌روزرسانی بعدی به بازی کلش رویال اضافه می‌شود

چهار کارت جدید در به‌روزرسانی بعدی به بازی کلش رویال اضافه می‌شود

مشخصات و عملکرد ۴ کارت جدیدی که قرار است در به‌روزرسانی جدید کلش رویال به این بازی اضافه شود لو رفت. The Tornado ،Clone Spell ،Electro Wizard و Elite Barbarians چهار کارتی هستند که قرار است جذابیت بازی را افزایش دهند.
۱۳۹۵/۸/۱۸

شرکت سوپرسل تلاش زیادی می‌کند تا دیگر بازی محبوب این شرکت، یعنی کلش رویال، بتواند مانند کلش آو کلنز محبوب و فراگیر شود تا سود سرشاری عایدش کند. یکی از راهکارهای این شرکت برای افزایش جذابیت کلش رویال اضافه کردن شخصیت‌ها و کارت‌های جدید به شکل دوره‌ای به این بازی است. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، مشخصات و عملکرد ۴ کارت جدید این بازی در به‌روزرسانی بعدی لو رفت.

The Tornado ،Clone Spell ،Electro Wizard و Elite Barbarians چهار کارت با سطح توزیع‌های لنجدری، اپیک، اپیک و کامن هستند که قرار است جذابیت بازی را افزایش دهند و مشخصات آن‌ها پیش از اضافه شدن به بازی لو رفته است.

image

کارت تورنادو تمام نیروهای حریف را در یک گردباد به مدت ۱.۵ ثانیه اسیر می‌کند. در این مدت نیروهای حریف قابلیت حمله ندارند و بسته به هر کارت از میزان سلامتی آن‌ها کاسته می‌شود.

معجون کلون نیروهای داخل محدوده را دو برابر می‌کند. این نیروها قدرت تخریبی مشابه با نیروی اصلی دارند، اما میزان سلامتی آن‌ها کمتر است. هنوز جزئیات کارکرد این کارت روی نیروهای قدرتمند مانند PEKKA مشخص نیست.

جادوگر برقی نیروی سریعی است که میزان سلامتی کمی دارد، اما می‌توانید به تمام نیروهای دیگر شوک الکتریکی بدهد. این کارت جدید می‌تواند ۲ نیرو را همزمان با هر ضربه برای ۰.۵ ثانیه به شوک ببرد و عملکرد آن‌ها را آهسته کند. قدرت شوکی که این شخصیت وارد می‌کند همانند قدرت Zap در سطح هشتم است.

کارت بربرهای ویژه شامل دو بربر با قدرت و سرعتی بالاتر از بربرهای معمولی می‌شود. این نیرو از لحاظ قدرت و میزان سلامتی با Lumberjack برابری تقریبی دارد، با این تفاوت که از Rage بعد از مردن آن‌ها خبری نیست.

ویدئویی از شیوه بازی با این کارت‌ها را می‌توانید در ادامه ببینید. کدام یک از کارت‌های جدید به نظر شما جذابیت بیشتری دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Alix

۱۳۹۵/۸/۱۸
خواهشن وقت خودتون رو با این بازی تلف نکنید، از یه جایی به بعد متوجه میشید که سرعت پیشرفتتون انقدر کم میشه که مجبورید جم با قیمتهای بی منطق بخرید یا اینکه برای همه اپگریداتون 1 سال هر روز زحمت بکشید و تلاش کنید..... حیف چشم ادم نیست که به خاطر این بازی اسیب ببینه؟ حیف وقت نیست؟

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۸/۱۸
این چه بازی ایه؟
دو تا خبر مهم یا آموزشی قرار بدید