خانهاخبار
سرویس LastPass برای استفاده روی موبایل رایگان شد

سرویس LastPass برای استفاده روی موبایل رایگان شد

یکی از بهترین قابلیت‌های اپلیکیشن مشهور LastPass، که همگام‌سازی رمزهای عبور بین دستگاه‌های مختلف است، رایگان شده است. پیش از این برای استفاده از LastPass روی موبایل و تبلت می‌بایست حق اشتراک ماهانه آن را پرداخت می‌کردید.
۱۳۹۵/۸/۱۴
image

همه ما حساب‌های کاربری فراوانی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف داریم. یکی از معضلاتی که افراد همیشه با آن درگیرند فراموش کردن رمزهای عبورشان است. بسیاری از افراد برای حل این مشکل از یک شاه‌رمز استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند تنها آن را حفظ کنند. این راهکار در نظر اول مناسب اما درواقع بسیار خطرناک است؛ زیرا اگر احیانا یکی از رمزهای عبورتان لو برود، باید با تمام حساب‌هایتان خداحافظی کنید.

راهکار مناسب برای حل مشکل استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت رمز عبور است. این نرم‌افزارها ضمن اینکه به شما رمزهای عبور پیچیده پیشنهاد می‌کنند تا امنیت حساب‌های کاربریتان را بالا ببرید، محلی برای ذخیره امن تمامی رمزهای عبورتان دارند و همواره می‌توانید به رمزهایتان دسترسی داشته باشید، بدون آنکه نیاز باشد آن‌ها را به خاطر بسپارید.

LastPass اپلیکیشنی معروف و قدرتمند در این زمینه است که خدمات پایه آن رایگان است، اما برای ویژگی‌های اضافی باید ماهانه یک دلار پرداخت کنید. این نرم‌افزار برای پلتفرم‌های مختلف اندروید، آی‌او‌اس، ویندوز و مک اواس عرضه شده است. یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار امکان همگام‌سازی رمزعبور بین دستگاه‌های مختلف است؛ یعنی می‌توانید رمزهای عبور مرورگر لپ‌تاپتان را با رمزهای عبور اپلیکیشن‌های موبایلتان در یک جا جمع کنید و هر وقت که بخواهید، از هر دستگاهی به رمزهایتان دسترسی داشته باشید. خبر خوش این است که قابلیت مذکور اکنون رایگان شده.

این رایگان شدن تنها به کاربران پیشین نرم‌افزار اختصاص ندارد و اگر همین الان تصمیم به استفاده از این سرویس گرفته‌اید نیز می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. طرح اشتراک ماهانه یک دلار این سرویس با قابلیت‌هایی مانند طرح خانواده (برای استفاده تا سقف 6 نفر)، حذف تبلیغات، اولویت پشتیبانی فنی، یک گیگابایت فضای ابری رمزنگاری‌شده و مواردی از این قبیل همچنان پابرجاست.

بنیان‌گذار لست‌پس، جو سیجریست، در وبلاگش نوشته که شرکت امیدوار است این حرکت باعث شود افراد راحت‌تر بتوانند رمزهای عبور مناسب انتخاب کنند.

علاوه بر نسخه‌های مخصوص آی‌او‌اس (لینک دانلود)، مک‌او‌اس (لینک دانلود)، اندروید (لینک دانلود) و ویندوز (لینک دانلود)، افزونه‌های این اپلیکیشن برای مرورگرهای کروم، سافاری، فایرفاکس و اپرا نیز تهیه شده است که می‌توانید آن‌ها را از این لینک دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

عباس

۱۳۹۵/۸/۱۵
یک موضوع هست به نام حمایت از حقوق مصرف کنندگان. در آمریکا خیلی خیلی جدی گرفته میشه و وکلا حسابی روش حساسن. نترس اگر شد من پولشو براتون پرداخت می‌کنم.

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۸/۱۵
عجب حرفی زدی، نکنه این جوری بشه!

مهدی

۱۳۹۵/۸/۱۵
اگر این نرم افزار بعد مدتی دوباره پولی شدو برای پس دادن رمزهای عبورمون پول مطالبه کرد چی؟
بیشتر شبیه یک تله ست تا بتونه کسب درآمد کنه

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۸/۱۴
البته هر شخصی خودش تصمیم می گیره که از این جور نرم افزار ها استفاده کنه یا نه، اما پیشنهاد من این که هرگز به این نرم افزار ها اعتماد نکنید!
وقتی یه بار قربانی این جور نرم افزار ها بشید! و تمام داشته های شخصیتون لو رفت! اون وقت که هرگز نمی تونید کاری کنید! و خودتون رو ببخشید!
به مغز خودتون بیش از هر کسی و هر چیزی اعتماد و ایمان داشته باشید.
یادتون باشه وقتی بتونید رمز عبور های پیچیده حساب های کاربری مختلف خودتون رو به یاد بیارید، خودش یه نوع فعالیت مغزی هست و از فراموشی و یا همون آلزایمر جلوگیری می شه.

amir1975

۱۳۹۵/۸/۱۴
این اپلیکیشنها محکوم به فنا هستند. الان هیچ کس وقت و حوصله اکانت ساختن برای سایتهای مختلف رو نداره و در این رقابت اپلیکیشنها و سایتهایی برنده هستند که امکان لاگین با اکانت گوگل یا فیسبوک رو فراهم میکنند.
فیسبوک که همیشه قند شکن! نیاز داره و در ایران کلا برای این منظور بلا استفاده است.
هیچ کس هم جرات نداره اطلاعات بسیار مهم مثل رمز اینترنت بانک رودر اختیار این اپلیکیشن رمز حفظ کن! قرار بده.
میمونه اکانت گوگل و نبوغ این شرکت در اختراع "یک اکانت برای همه جا".