خانهاخبار
مقایسه عکس‌های Pixel XL و LG V20

مقایسه عکس‌های Pixel XL و LG V20

کدام یک دوربین قدرتمندتری دارد: ال جی وی 20 یا پیکسل ایکس ال؟
۱۳۹۵/۸/۹

دوربین قدرتمند گوشی‌های پیکسل گوگل این روزها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. به همین خاطر هم سعی کردیم عکس‌های گرفته شده با این گوشی را با سایر پرچمداران از جمله گلکسی اس7 اج سامسونگ و آیفون 7 مقایسه کنیم. اکنون به سراغ یکی دیگر از گوشی‌های قدرتمند اندرویدی، LG V20، رفتیم تا ببینیم عکس‌های گرفته شده با دوربین کدام یک از این گوشی‌ها (وی20 و پیکسل ایکس‌ال) بهتر است.

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (107 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۳/۶
جفتشون خوبن ولی بنده v20 میپسندم و عکساشو

ممممم

۱۳۹۶/۱/۱۵
حرف مفت نزنین.الجی وی 20 خیلی بهتره تازه ی قابلیتایی داره که حتی اس 7 و پیکسل ندارن و در مقابلش هیچی نیستن. الجی وی 20 هرچی که واقعیته رو با جزییات نشون میده ولی پیکسل تابلو به فانتزی میزنه.لطفا نظر الکی ندین .چیزی که واقعیته رو بگین.

حمیدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۹
اقایان گوشی من v20 است قبلشم الجی جی 4 داشتم همیشه اعتقادم این بوده که الجی واقعا عکسارو واقعی میندازه مخصوصا اگر بزاریش روی حالت دستی ولی بی تعصب باید گفت که پیکسل تو عکسای بالا بهتر بوده و وضوح جزییات رو بهتر نمایش داده هر چند تجربه من از v20 میگه که میشه با وی 20 عکسای خیلی بهتری گرفت و نمیدونم تو چه شرایطی از دوربینش استفاده کرده وای در مجموع و تو این عکسا به نظرم برنده پیکسل هست

سامان

۱۳۹۵/۹/۲۱
اصلا من موندم این همه بحث واسه چیه؟
خوب میخوای دوربین داشته باشی یه گوشی معمولی بخر برو بقیه پولتو واسه دوربین هزینه کن اپل با اون اس هفت پلاس که 4میلیون پول ازت میگیره ولی دوربینش میتونم بگم قابل رقابت با حتی یک دوربین معمولی هم نیست حالا پرستیژ بماند
همیشه یادتون باشه یک وسیله نمیتونه چندتا کار انجام بده دوربین در کنار گوشی همرا بنظر من بدرد نخوره
این سیاستی بود که کمپانی ها در نظر گرفتن مردم هم پسندیدن الانم نشستید راجش بحث میکنید اگر تو کل عکسای چند سال اخیرتون با گوشی بگردید یه عکس با کیفیت معمولی هم نیست ولی متعصبید ال جی دوربینش بهتر یا ایکس ال انگار نشسته باشید با شمشیر پلاستیکی برا همدیگه شاخ شونه بکشید!!!

مجتبی

۱۳۹۵/۹/۱۸
من چشم پزشک متخصص سراغ دارم