خانهاخبار
Elephone S7؛ گوشی‌ای با بدنه ضد انفجار!

Elephone S7؛ گوشی‌ای با بدنه ضد انفجار!

اگر ترس آتش گرفتن و انفجار گوشی‌های هوشمند به دلتان افتاده، بهتر است به فکر خرید الفون اس 7 باشید؛ دستگاهی که بدنه‌اش در برابر انفجار مقاوم است!
۱۳۹۵/۸/۸

انفجار و آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند موضوع جدیدی نیست. این مشکل سال‌هاست که برای تولیدات انواع برندها پیش می‌آید، اما پس از بلند شدن صدای انفجار Galaxy Note7 توجه خیلی از کاربران به این موضوع جلب شد و از آن واهمه پیدا کردند.

یک شرکت چینی در حرکتی جالب گوشی هوشمندی تولید کرده است که پوسته ضد انفجار دارد. Elephone S7، که از بسیاری جهات مشابه Galaxy S7 سامسونگ طراحی شده، نام این گوشی هوشمند است که به محافظ سه لایه در برابر انفجار مجهز شده است؛ بنابراین اگر باتری گوشی به هر دلیلی آتش بگیرد، به کاربر آسیبی وارد نخواهد شد.

Elephone S7 در دو انداره 5.2 و 5.5 اینچی با پردازنده Helio X20 مدیاتک، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، حافظه 64 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی و بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه در بازار عرضه شده است و با قیمت پایه 140 دلار به فروش می‌رسد.

image

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Sina

۱۳۹۵/۸/۱۵
رو چه حسابی این حرفو زدی.معلومه هیچی از گوشی سرت نمیشه.سونی پایدار ترین گوشی های اندروییدی رو داره اونوقت شما میگی تو هنگ کردن رتبه اول مال سونیه؟؟؟؟ما'م از پشت کوه نیومدیم و تقریبا با همه برندا کار کردیم.جون htc خالی نبند.

نوید

۱۳۹۵/۸/۱۳
ازکجا میشه خرید من ندیدم جایی و

mohammad saleh

۱۳۹۵/۸/۱۱
آقا رضا
داداش داری اشتباه میزنی!!!!!!
شما اول برو فارسی دبستانو پاس کن واغن نه برادر!!!!واقعا
در ضمن این جمله آخرت میتونه خنده دار ترین جوک قرن لقب بگیره

Mohamamd

۱۳۹۵/۸/۱۰
داداچ سخت در اشتباهی سونی زد ۲ بعد ۲ سال و خوردی هنو مث جت جنگی کار میکنه بدون کوچک ترین مشکلی برند و نقد نکن برای طرفداری برند دیگه همین برند تو هم یه معایب سنگینی داره ولی شما رو نخواهی کرد. (گوشی که بی نقص باشه از طرف شرکتی گوشی جدیدی معرفی نمیشه از همون شرکت)

danial

۱۳۹۵/۸/۱۰
:-| فقط منتظر بود ی گوشی منفجر بشه o_O