خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای LG V10 و LG G4 در هاله‌ای از ابهام!

انتشار اندروید 7 برای LG V10 و LG G4 در هاله‌ای از ابهام!

موبایل‌های هوشمندال‌جی جی 4 و ال‌جی وی 10 در سال 2015 به عنوان پرچمداران این شرکت کره‌ای و معروف به بازار جهانی عرضه شدند. برای این اسمارت فون‌های محبوب، که بدون شک فروش بسیار خوبی در بازار‌های خارجی و همین طور بازار ایران داشته‌اند، فعلا هیچ خبری مبنی بر زمان انتشار سیستم عامل اندروید 7 منتشر نشده است. حالا قصد داریم به بررسی زمان انتشار اندروید 7 برای این تلفن‌های هوشمند بپردازیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۵

زمانی که ال‌جی موبایل G4 را روانه بازار کرد توانست دنیا را در زمینه عکاسی و طراحی موبایل به چالش بزرگی دعوت کند. به همین دلیل ال‌جی در بخش موبایل با پرچمدار جدید سریG  در سال 2015 توانست موفقیتی بزرگ کسب کند. اما بعد از مدتی نه‌چندان طولانی، موبایلی پرچمدار و با مشخصات فنی نسبتا مشابه ال‌جی جی4 و البته با ظاهر و طراحی متفاوت توانست دنیا را بار دیگر متحیر کند و نام ال‌جی در برندهای موبایل خیره‌کننده شود. حالا دو ماهی است که از انتشار اندروید 7 یا همان نوقا می‌گذرد، ولی از انتشار اندروید 7 برای این گوشی‌های هوشمند هیچ خبری نیست.

طبق پیگیری جی‌اس‌ام از چند نمایندگی فروش محصولات شرکت ال‌جی و همچنین دفتر تهران شرکت مدیا پردازش متوجه شدیم ال‌جی تصمیم دارد به‌روزرسانی اندروید 7 را برای موبایل هوشمند LG V10 در اسفند 95 یا فروردین 96 منتشر کند، اما به صورت قطعی مشخص نشده است که به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 7 یا همان نوقا برای LG G4 هم منتشر می‌شود یا خیر. شایان ذکر است در صورت منتشر شدن به‌روزرسانی برای گوشی ال‌جی جی4 باید در فروردین یا اردیبهشت 1396 منتظرش باشیم. 

نظر شما در رابطه با زمان انتشار سیستم عامل اندروید 7 برای این پرچمداران قدیمی چیست؟
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۹/۲۸
آقا منتظر نمونین الجی جی 4 دیگه آپدیت نمیشه ...... سایته الجی رسما آپدیت جی 4 رو از لیست آپدیت حذف کرد

میلاد

۱۳۹۶/۵/۲۱
جی ۴ گوشی عالی هستش اولین این ک کاش Amoled بود ک نیس ولی حداقل امیدوارم در این اپدیت مشکل مصرف باتری بعضی از هنگا ک گفته شده و این داغ کردن حل شه.

علیرضا

۱۳۹۶/۲/۲۱
کاش با اومدن اندروید 7 واس جی4 باتریش عملکرد بهتری پیدا کنه،انصافا جی4 گوشیه غولیه

Hassan2day

۱۳۹۶/۲/۳
بنظر من اگه مینوشتید ممکنه نیمه ی دوم سال برای LG V10 ابدیت اندروید میاد بهتر بود

mohammad

۱۳۹۶/۲/۱
سلام
من گوشیم الجی جی 4 بعضی وقتا هنگام تماس غیر فعال میشه وهرکاری میکنی قط نمیشه خداکنه با اندروید 7 ک قراره منتشر شه این مشکل رفع شه
ولی در کل ازش راضی ام دوربینشم ک جای گفتن نداره چون بی نظیر