خانهاخبار
Mate 9 Pro از هدست واقعیت مجازی گوگل پشتیبانی می کند

Mate 9 Pro از هدست واقعیت مجازی گوگل پشتیبانی می کند

هوآوی سوم نوامبر از نسل جدید گوشی‌های میت رونمایی می‌کند: میت 9 و میت 9 پرو. میت 9 پرو با داشتن نمایشگری با رزولوشن QGD از هدست واقعیت مجازی گوگل، Daydream، پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۵/۸/۲
image

نمایشگر خمیده در گوشی‌های هوشمند هر روز فراگیرتر می‌شود؛ نمایشگرهایی که اولین بار سامسونگ از آنها در گوشی‌های خود استفاده کرد. اکنون به نظر می‌رسد فبلت میت 9 پرو هوآوی که یکی دو هفته آینده رونمایی می‌شود دو نمایشگر خمیده در کناره‌ها دارد. احتمالا این گوشی از نمایشگری باکیفیت‌تر (QHD) نسبت به نمایشگر میت 9 (Full HD) بهره می‌برد.

میت 9 پرو از هدست واقعیت مجازی گوگل، Daydream، پشتیبانی می‌کند. اما نسخه Full HD این گوشی یعنی میت 9 چنین قابلیتی ندارد؛ البته عجیب هم نیست زیرا اگر رزولوشن 1080 تا 6 اینچ کشیده شود افراد به جای لذت بردن از واقعیت مجازی باید به شمارش پیکسل‌ها جلوی چشمشان بپردازند.

به جز رزولوشن نمایشگر و پشتیبانی از Daydrem، این دو گوشی تفاوتی با هم ندارند. هر دو تراشه Kirin 960 هوآوی را روی خود دارند و از 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه اصلی بهره می‌برند؛ دوربینی که از لنز Leica برخوردار است.

تا سوم نوامبر زمان زیادی باقی نمانده است. تنها کافی است چند روز صبر کنیم تا هوآوی از گوشی‌های جدیدش رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

abm

۱۳۹۵/۸/۳
بابا دنبال چی هستی تو از صبح تا شب داری کامنت میدی
یه عالمه سرگرمی پیدا میشه تو دنیا برو خودتو سرگرم کن دیگه

sink

۱۳۹۵/۸/۳
آقا میگن این یارو ۱۳۰۰ دلار قیمتشه !!!! :/ جل الخالق

ایرانی

۱۳۹۵/۸/۳
با سلام خدمت دوستان کسایی که میدونن هواوی یه شرکت است که در عرصه گوشی پیشرفتس و کسایی که چش ندارن پیشرفت هواوی رو ببینن و دارن میسوزن که هواوی پیشرفت میکنه انگار شرکت باباشونو خابونده .کسایی که تعصب بی جا دارن و فقط از هواوی عیب میگیرن شرکتایی مثل اپل و سامسونگ هزار برابر هواوی تقلید کردنو عیب دارن هی میگن تقلید تقلید.عزیزم شرکتی که تقلید میکنه جریمه میده مثل شرکت سامسونگ که در سال 2015و2016 چندین هزار دلار به اپل جریمه پرداخته ولی هواوی حتی یک دلار جریمه نداد یعنی شما بیشتر از رییس شرکت اچ تی سی و سامسونگ هستین اگه هواوی هم تقلید کنه جریمشو میپردازه لازم نیس نگران تقلید هواوی باشین

حسام

۱۳۹۵/۸/۳
اوه اوه این دیگه تقلید نیست دقیقا نوت 7 ه فقط بالای گوشی نوشته هواوی...کپی قرن انتخاب میشه

yh

۱۳۹۵/۸/۳
با یه چند تا اسم دیگه هم کامنت بزار ...:))))) شاید یه فرجی حاصل بشه