خانهاخبار
یک میلیون پیش فروش در روز اول برای Honor 6X

یک میلیون پیش فروش در روز اول برای Honor 6X

هوآوی چند روز پیش میان‌رده جدیدی به ویترین گوشی‌های هوشمندش اضافه کرد و از شواهد چنین برمی‌آید که این گوشی در همین روزهای ابتدایی توانسته نظر مردم را به خود جلب کند.
۱۳۹۵/۷/۲۹
image

هوآوی چند روز پیش گوشی جدیدی از خانواده Honor با نام Honor X6 معرفی کرد. گوشی‌های این سری با نام برند Honor عرضه و فروخته می‌شوند و هیچ اثری از نام هوآوی روی دستگاه نیست، با این حال تولیدکننده و صاحب امتیاز این برند خود هوآوی است.

هوآوی توانسته است برای Honor X6 در روز اول پیش‌فروش بیش از یک میلیون درخواست خرید ثبت کند. گرچه با این آمار پیش‌فروش نمی‌توان مستقیما نتیجه گرفت که پس از عرضه در بازار این گوشی همچنان در فروش موفق خواهد بود، پیش‌فروش یک میلیون دستگاه در روز نخست نشان‌دهنده این است که مردم تا حدودی از این محصول خوششان آمده است. البته رکورد پیش‌فروش سری آنر در دستان Honor 8 است که در 4 روز نخست پیش‌فروش بیش از 5 میلیون دستگاه فروخت.

پیش‌فروش آنر 6 ایکس تا روز عرضه رسمی محصول در چین، 25 اکتبر، ادامه دارد.

image

Honor 6X به صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 655 و 4 گیگابایت رم مجهز است. باید منتظر حضور این محصول در بازار ماند تا پس از بررسی معلوم شود که پردازنده جدید آنر 6ایکس نسبت به پردازنده اسنپدراگون 616، که سال گذشته در آنر 5ایکس استفاده شده بود، چقدر قدرتمندتر است.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه آنر 6ایکس مجهز بودن به دوربین دوگانه است. دوربین اصلی این گوشی از دو دوربین 12 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است که انتظار می‌رود از نظر عملکرد مشابه Huawei P9 یا Honor 8 باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، آنر 6ایکس به حسگر اثرانگشت مجهز است.

نظر شما در مورد میان‌رده جدید هوآوی چیست؟ آیا مایل به خریدش هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

mohammad

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
عالیههه

poori

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
داداش یه چیزی میگم ناراحت نشو مطمعنم شمو هنو هواوی دست نگرفتی تا حالا و حتما یکی از متعصبین آیفون و سامسونگ هستی که داری همچین حرفی میزنی و بعدشم این همه آدم تو ایران دارن از هواوی استفاده میکنن و همشونم راضی هستن از عملکردش نسبت به قیمتش که در برابر بقیه برند ها که فقط دارن پول برند رو میگیرن بهتر عمل میکنه ....برو یکم تحقیق کن بعد بیا نظر بده ,و در آخر بگم که هر چیز که عیان است چه حاجت به بیان است

arman

۱۳۹۵/۸/۸
سلام و خسته نباشید واسه سایت خوبتون لطفا بگید این گوشی وارد ایران شده؟

only honor

۱۳۹۵/۸/۸
اینکه میشه از یه برند گوشی هایی رو خرید که برندهای دیگه گوشی های ضعیف تر از اون رو با 500 تا 700 تومن گرون تر میدنش(فقط بابت اسم برند) جای انتقاد داره؟ اونم گوشی هایی که نه تنها چیزی کم ندارن بلکه هربار بایه چیز جدید آدمو شوکه میکنن. اینکه عده ای هم میگن هواوی چرته و از بقیه کمپانی ها کپی میکنه هم چیز جدیدی نیست سری هونور هم که دیگه غوغا کرده گوشی های متنوع با قیمت های عالی هونور6ایکس هم مثل مدل های قبلی سری ایکس قطعا گوشی موفقی خواهد بود:)

T.O.P

۱۳۹۵/۷/۳۰
حاجی رام نه رم