خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری Galaxy J3 2017 در بنچمارک Geekbench

مشخصات سخت‌افزاری Galaxy J3 2017 در بنچمارک Geekbench

نسخه 2017 میان‌رده سامسونگ، Galaxy J3، در بنچمارک Geekbench رویت شده و برخی از مشخصات آن افشا شده است.
۱۳۹۵/۷/۲۸
image

سامسونگ سری جدید گوشی‌های مقرون به صرفه خود، Galaxy J، را در دستور کار قرار داده است. چندی پیش شنیدیم که جی 3 2017 برای آزمایش و ارزشیابی روانه هند شده است و نشانه‌های آن در وبسایت هندی Zauba دیده شد. در روزهای گذشته نیز باز از دیگر گوشی این سری، خبرهایی به گوش رسید. حالا این گوشی در بنچمارک Geekbench دیده شده است و می‌توانیم اطلاعاتی از مشخصات احتمالی آن به دست آوریم.

براساس اطلاعات به دست آمده از Geekbench، گلکسی جی3 2017 مشخصاتی به شرح زیر دارد:

  • تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام
  • 2 گیگابایت رم
  • اندروید 6.0.1 مارشمالو

شایعات قبلی که در مورد این گوشی منتشر شده بود از نمایشگر 5 اینچی و باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی خبر داده بود. به هر حال با توجه به میان‌رده بودن سری جی نباید انتظار مشخصاتی عالی برای جی3 جدید داشت. هنوز قیمت گوشی مشخص نشده است و البته معلوم نیست سامسونگ چه موقع نسخه 2017 گلکسی جی3 را روانه بازار می‌کند.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

اااااا

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
خوب خوبه داری سری اس رو میگیا
معلومه جدیدا همه ی شرکتا سالی دوتا پرچمدار معرفی میکنن

Kamran

۱۳۹۵/۷/۲۹
من خودم Galaxy S4 دارم دیگه پشیمون شدم از سریSبه یه سال نکشیده مدل جدیدترش میاد ادمو پشیمون میکنه سامسونگ بابا یکم تمرکز کن رو کارت همش میخواد زود یه چیزی بده بیرون الان اکثر خبرا همش در مورد یه محصول جدیده سامسونگ هس که قراره بیاد.

فرزاد

۱۳۹۵/۷/۲۸
در ظاهر که میگن گوشیهای سری j سامسونگ گوشیهای خوب و مقرون به صرفه ای هستن.در حالیکه خیلی از تعمیر کارا و اونایی که به طور حرفه ای با موبایل سر وکار دارن میگن گوشی j7 گوشی خوبی نیست.نمیدونم دلیل این حرفشون چیه.

sina

۱۳۹۵/۷/۲۸
سامسونگ جون هرکی دوست داری بیخیال شو هومن یخچال و ماشین لباسشویی بساز بسه

Pouya

۱۳۹۵/۷/۲۸
دوست عزیز کی گفته طراحی های سامسونگ یکیه یعنی الان بین اس 4 اس 5 و اس 6 تفاوتی نمیبینی؟ حتما میبینی ولی بین زد وان تا سری ایکس تفاوتی نیست