خانهاخبار
3 ویژگی دوربین LG V20 که از آنها بی‌خبرید

3 ویژگی دوربین LG V20 که از آنها بی‌خبرید

گوشی وی 20 ال جی، همچون جی 5، از دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی در پشت خود بهره می‌برد. در این مطلب به معرفی 3 ویژگی دوربین این گوشی خواهیم پرداخت که شاید از آنها خبر نداشته باشید.
۱۳۹۵/۷/۲۷

ال‌جی امسال شمشیر را برای رقیب هموطن خود، سامسونگ، از رو بسته بود. در ابتدای 2016 با معرفی G5 مستقیما به جنگ خانواده اس7 رفت اما چیزی جز شکست نصیبش نشد. در نیمه دوم امسال V20 معرفی شد تا رقیبی برای Galaxy Note7 باشد. این بار شانس با ال‌جی یار بود و دست روزگار نوت7 را از راه او کنار زد؛ فرصتی ارزشمند برای LG V20 تا به انتخاب اول فبلت‌دوستان اندرویدی تبدیل شود.
فروش V20 هنوز آغاز نشده، اما ال‌جی از همین حالا شروع به تبلیغ و معرفی ویژگی‌های برتر فبلت خود کرده است. در ادامه مطلب با سه ویژگی دوربین V20 آشنا می‌شوید که دانستن آنها هنگام عکاسی بسیار مفید واقع خواهد شد.

image

فوکوس کردن درست روی سوژه‌ها یکی از مهارت‌هایی است که برای ثبت عکس‌های خوب به آن نیاز دارید. اگر هنگام عکاسی ناحیه فوکوس را به درستی انتخاب نکنید نتیجه کار آنطور که می‌خواهید، از آب درنمی‌آید. ویژگی Focus Peaking دوربین V20 با برجسته کردن سوژه‌های فوکوس‌شده به شما کمک می‌کند تا بفهمید فوکوس به درستی انجام شده است یا خیر.

image

Tracking Focus ویژگی دیگر دوربین V20 است که زمان فیلم‌برداری به کمک شما می‌آید. با این ویژگی فقط باید سوژه مورد نظر خود را در تصویر لمس کنید تا در طول فیلم‌برداری دوربین V20 فوکوس کردن روی آن را ادامه دهد.

image

ویژگی Zoom Slider در حالت Expert فیلم‌برداری فعال می‌شود. به لطف دوربین دوگانه V20 قادرید به نرمی و با یک انگشت روی سوژه‌ها زوم کنید و دیگر نیازی به استفاده از دو انگشت برای زوم کردن روی تصویر نیست.

انتظار داریم LG V20 در ماه میلادی آینده با قیمتی حدود 700 تا 750 دلار وارد بازار شود، اما هنوز قیمت و تاریخ دقیق ورود آن به بازار ایران مشخص نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

ٰرضا

۱۳۹۶/۷/۱۹
من گوشی رو به هوای دوربین فیلم برداری گرفتم
اما واقعا در حد ۵ مگا پیکسل هم نیست
اگر کسی چیزی می دونه بگه

sareh

۱۳۹۶/۵/۴
لطفا راهنمایی کنید من تازه وی 20خریدم دوربینش اصلا کیفیت نداره چرااااااا؟دارم دق میکنم.

mojtaba akbari

۱۳۹۵/۸/۱۲
منم ال جی جی فوراستایلوسوخریدم ازهمه لحاظ خوبه ولی وقتی اندرویدشوبالابردم بلوتوسش قعط شد ولی به غیرایناازهمه لحاظ خوبه من ک راضیم

مهرداد

۱۳۹۵/۸/۱
فرزاد جان من دائما از اینترنت گوشیم استفاده میکنم و کارای دیگه هم زیاد انجام میدم اما راحت یه روز کامل استفاده میکنم
بعدشم این گوشی امکان شارژ سریع داره تو نیم ساعت 50% شارژ میشه
فرزاد جان شک نکن که از خریدش پشیمون نمیشی اینو بهت قول میدم

aamer

۱۳۹۵/۷/۳۰
الجی عالیه از لحظ دوربین اما من جی4داشتم هاردش سوخت دوستامم همینطور.اون سامی که منفجر شد اینم از الجی نمیدونی بچی اعتماد کنی