خانهاخبار
شاید Mi Note 2 نمایشگر خمیده نداشته باشد

شاید Mi Note 2 نمایشگر خمیده نداشته باشد

در شایعات مربوط به می نوت 2 شیائومی شنیده بودیم که این گوشی از نمایشگر دو طرف خمیده بهره می‌برد، اما ممکن است این قضیه صحت نداشته باشد و نمایشگر آن تخت باشد.
۱۳۹۵/۷/۲۶

گوشی‌های Mi Note و Mi Note Pro شیائومی جزو موفق‌ترین محصولات این شرکت هستند که سال 2015 به بازار عرضه شدند. قیمت مقرون به صرفه آنها در مقایسه با سخت‌افزارهای قدرتمندشان عاملی بود که مشتریان متعددی را به سمت خود کشاند.

ماه‌هاست شایعات بسیاری در مورد Xiaomi Mi Note 2 می‌شنویم؛ گوشی‌ای که مدیرعامل این شرکت چند روز پیش آغاز تولید انبوهش را تایید کرد.

در گزارش‌های مختلف این طور آمده است که Mi Note 2 نمایشگر 5.7 اینچی دو طرف خمیده با رزولوشن QHD در اختیار دارد و به احتمال زیاد از پردازنده اسنپ‌دراگون 821، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

اما تصاویر فاش‌شده جدید، که به این گوشی نسبت داده می‎شود، استفاده از نمایشگر خمیده را رد می‌کند. آنچه در این دو تصویر مشخص است نمایشگری تخت با حاشیه‌های بسیار باریک است که به هیچ وجه خمیده نیست.

انتظار داریم شیائومی در تارخ 25 اکتبر از Mi Note 2 رونمایی کند؛ بنابراین کمتر از 10 روز دیگر همه چیز در مورد آن مشخص می‌شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sink

۱۳۹۵/۸/۳
اقا مثل اینکه این ظاهر بدون حاشیه تکذیب شد
فردا معرفی میشه خیلی هارو زخمی میکنه :( منم از الان زخمی شدم چون بدنه بدون حاشیه رو دوست داشتم:(

sink

۱۳۹۵/۷/۲۶
این دیگه چه جانوریه :////
نوت های قبلی ، نمیدونم چرا اولا دیر به ایران اومدن و دوما قیمت بالایی داشتن . هنوز هم قیمتشون بالاست با وجود قدیمی شدن . هم قیمت پرچمدار های شیائومی هستن
ولی این :/ اگر همینی که تو عکس هست باشه ، باید برای خریدش برنامه ریزی کنم

alisheikhzadeh

۱۳۹۵/۷/۲۶
اینجوری ک نمیشه دست گرفت

سیاوش

۱۳۹۵/۷/۲۶
سلام بابا خسته نشدید ای بابا همممممممممش کپی اخه توهه چینی چی داری از خودت

حرف حق

۱۳۹۵/۷/۲۶
بك و هوم و مالتى تسكينگ و كجاش كرد ؟ :/