خانهاخبار
میت 9 هوآوی 13 آبان رونمایی می‌شود

میت 9 هوآوی 13 آبان رونمایی می‌شود

هوآوی در کنفرانس 13 آبان در مونیخ از میت 9 رونمایی می‌کند؛ نسل جدید گوشی‌های میت که طرفداران زیادی دارد.
۱۳۹۵/۷/۲۵
image

یکی از گوشی‌هایی که همه منتظر رونمایی آن پیش از پایان سال 2016 هستند میت 9 هوآوی است. هوآوی دعوت‌نامه کنفرانس سوم نوامبرش در مونیخ را ارسال کرده است و گفته در این کنفرانس از پرچمدار جدیدی رونمایی می‌کند. احتمالا هوآوی در این کنفرانس از میت 9 رونمایی می‌کند.

در شایعات اخیر به برخی مشخصات میت 9 هوآوی دست پیدا کرده‌ایم:

  • نمایشگر 5.9 اینچ با رزولوشن Full HD
  • تراشه Kirin 960 هوآوی
  • 4 یا 6 گیگابایت رم
  • 64 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین دوگانه 20 + 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0
  • اندروید 7 با رابط کاربری Emotion UI 5
  • سنسور اثر انگشت
  • پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع

نسخه پایه این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی احتمالا در سه رنگ با قیمتی بین 480 تا 510 دلار به فروش می‌رسد. نسخه دیگر این گوشی با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی حدود 585 دلار خواهد داشت. در نهایت نسخه پیشرفته‌تر این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه با قیمتی حدود 705 دلار به فروش می‌رسد.

هرچه به سوم نوامبر نزدیک‌تر شویم شایعات و اخبار بیشتری در مورد این گوشی شنیده می‌شود. پس منتظر خبرهای بیشتری در مورد میت 9 هوآوی باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

iliya

۱۳۹۵/۷/۲۷
میت 9

pouya

۱۳۹۵/۷/۲۶
نوت رو با هواوی مقایسه نکن نوت بمب و هواوی گوشی هوشمند :)...هواوی عالیه میت 9 دوربین دوگانه داره اما نوت نداره هواوی سنسور اثر انگشت پشته اما نوت جلو و هواوی از پردازنده قوی تری بهره میبره اما نوت 7 نه ... هواوی میت 9 قوی تر اما نوت 7 ضعیف تر نسبت به میت 9 ... شارژ سریع هواوی میت 9 هر 5 دقیقه 50 درصد و ....

محمد حیدری

۱۳۹۵/۷/۲۶
میت 9. شک نکن عالی خواهد بود

alisheikhzadeh

۱۳۹۵/۷/۲۶
یک ساله منتظرشم ?

Samuel66

۱۳۹۵/۷/۲۶
درود، فبلت میت 9 مطمئنن مثل میت7 و میت8 عالی خواهد بود در واقع و طبیعتن خیلی عالی تر اما هوآوی ضعفهای زیادی داره و داشته کهدیکیکیش اینه که باید برای ضعف همیشگی در قدرت گرافیک فکری کنه تا اینقدر از رقبا عقب نمونه! یادتون باشه در میت8 کایرین950 و حتی955 در پی9 در قسمت پردازنده مرکزی و پردازش اون با اختلاف کمی از قدرتمندترین این عرصه یعنی اکسینوس سامسونگ عقب بود اما در توان گرافیکی حرفی برای گفتن نداشت ! در خیلی موارد دیگه هم باید قویتر بشه و بازنگری کنه تا بتونه در سال 2017 پیروز بشه ، اما مطمئنن در سال2017 پیروز نخواهد شد اما در میان بهترین ها خواهد بود