خانهاخبار
7 جایگزین برای نوت 7

7 جایگزین برای نوت 7

بدون شک نوت 7 سامسونگ یکی از بهترین اسمارت فون های معرفی شده در سال 2016 بود اما آتش گرفتن این گوشی در نقاط مختلف دنیا باعث شد تا سامسونگ تولید آنرا متوقف و نوت 7 ها را از بازار جمع آوری کند. در این پست میخواهیم گوشی‌های جایگزین برای نوت 7 را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۵/۷/۲۵

قصد خرید نوت 7 را داشتید و به یک باره فضای مجازی پر شد از عکس‌های آتش گرفتن نوت 7 ها و تمام آرزوهای شما برای خرید گوشی جدید بر باد رفت. در لیست زیر می‌توانید گزینه‌هایی برای جایگزین کردن انتخاب کنید گزینه‌هایی که هم ارزان‌تر از نوت 7 هستند و هم امنیت بیشتری دارند.

 

Samsung Galaxy S7 Edge

image

Galaxy S7 Edge نزدیک‌ترین جایگزین برای نوت 7 است. دوربین، پردازنده و زبان طراحی این گوشی بسیار شبیه به نوت 7 است و تنها صفحه نمایش کوچک‌تری نسبت به نوت 7 دارد و البته ویژگی‌های قلم را نیز در اختیارتان قرار نمی‌دهد؛ مانند نوت 7 این گوشی نیز بدنه‌ای ضد آب دارد و البته حدود 700 هزار تومان نیز از نوت 7 ارزان‌تر است.

بخوانید: بررسی تخصصی Samsung S7 Edge

 

Apple iPhone 7 Plus

image

شاید رقیب سرسخت سامسونگ یعنی اپل بسیار خوشنودتر از دیگر برندها باشد. اپل خوب می‌داند که کوچک‌ترین لغزشی از جانب سامسونگ می‌تواند شرایط بازار را به نفع اپل تغییر دهد. آیفون 7 پلاس هم صفحه نمایش بزرگی دارد و هم ضد آب است و به‌قدر کافی قدرتمند است. آخرین قیمت نوت 7 در بازار ایران نیز باقیمت کنونی آیفون 7 پلاس برابری می‌کند.

 بخوانید: بررسی تخصصی Apple iPhone 7 Plus

 

Huawei Mate 8

image

تا یک سال آینده خبری از نوت بعدی نخواهد بود و شاید دیگر نام نوت نیز از سبد محصولات سامسونگ حذف شود بنابراین هوآوی می‌تواند به فکر تقویت سری میت خود باشد. میت 8 علاوه بر صفحه نمایش بزرگ و دوربین باکیفیت، سخت افزار قدرتمندی دارد و البته قیمت آن نیز در بازار بسیار مناسب است.

بخوانید: بررسی تخصصی Huawei Mate 8

 

Sony Xperia XZ

image

Xperia XZ پرچم دار جدید سونی هم می‌تواند جایگزین خوبی برای نوت 7 باشد. این گوشی هم دوربین خوبی دارد و هم سخت افزار آن قابل قبول است. طراحی ظاهری XZ کمی با دیگر گوشی‌های سونی متفاوت است ضمن اینکه بدنه استحکام خوبی دارد.

بخوانید: بررسی تخصصی Sony Xperia XZ

 

Google Pixel XL

image

اندروید به‌روز و صفحه نمایش بزرگ و البته سخت افزار قدرتمند می‌تواند هر کاربری را برای خرید متقاعد کند؛ اما شاید تنها ایراد این گوشی ظاهرش است که شاید نتواند همه سلیقه‌ها را پوشش دهد. البته هنوز این گوشی وارد بازار نشده است و به‌احتمال فراوان قیمتش هم کمی آزار دهنده خواهد بود.

 

LG V10

image

ال‌جی V10 صفحه نمایشی هم سایز یا نوت 7 دارد گرچه سخت افزار آن پایین‌تر از نوت 7 است اما به‌خوبی می‌تواند از پس پردازش‌ها بر بیاید. قیمت این گوشی هم افت خوبی داشته و اکنون زمان خریدش است.

بخوانید: بررسی تخصصی LG V10

 

Samsung Galaxy Note 5

image

بااینکه تمام گوشی‌های ذکر شده از نظر ساختاری و امکانات می‌توانند جایگزینی برای نوت 7 باشند اما بسیاری از کاربران ویژگی‌های قلم برایشان گزینه مهمی است؛ بنابراین تنها گزینه موجود در بازار نوت 5 است. خوشبختانه نوت 5 هیچ اشکال فنی ندارد و تنها ضد آب نیست. این گوشی امتحان خود را در این یک ساله پس داده و تقریبا تمام دارندگان آن راضی و خوشنود هستند.

بخوانید: بررسی تخصصی Samsung Galaxy Note 5

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (80 نظر)

دانیال

۱۳۹۵/۸/۵
اس۷ خیلی بهتر گوشی های دیگست ونزدیک ترین گوشی به نوت ۷

دانیال

۱۳۹۵/۸/۵
ببخشید اما سامسونگ نوت۷ دیگه نمیاره

فرزان حسینی

۱۳۹۵/۷/۲۸
هیچ چی نوت نمیشه
هنوز تو حسرت نوت ۷ هستم
خدا کنه نوت رو یه جوری درست کنن دوباره بدن تو بازار
خدا کنه برند نوت توقف تولید نخوره...

محمد

۱۳۹۵/۷/۲۸
شما گوشی های شیایومی رو فراموش کردید فوق العاده هستند

akbar

۱۳۹۵/۷/۲۸
اصلاح میکنم،با کیفیت...اشتباهی شده این وسط که نمیخوام بدونم کی باعثش بوده و دوستم ندارم دامن بزنم به عمدی بودنش
ولی امانت داری کار سختی نیست...بسیار کار کثیفیه دست بردن توی نظرات