خانهاخبار
تکلیف خریداران Galaxy Note 7 سامسونگ چیست؟

تکلیف خریداران Galaxy Note 7 سامسونگ چیست؟

سامسونگ از همه خریداران گلکسی نوت 7 در سراسر جهان خواسته است که گوشی خود را به نمایندگی‌های این شرکت تحویل دهند اما سوال اکثر مشتریان، که شاید شما هم جزو آنها باشید، این است که در نهایت تکلیف آنها چه خواهد شد؟
۱۳۹۵/۸/۱۱

پس از دومین فراخوان جهانی سامسونگ برای مرجوع کردن همه گوشی‌های Galaxy Note 7، سوالی که برای خریداران این گوشی پیش‌ آمده است این است که تکیلف آنها چیست؟

سامسونگ در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت وضعیت پیش آمده، به مشتریان خود در تمامی کشورها قول داده است که می‌توانند Galaxy Note 7 خود را با یکی دیگر از گوشی‌های این شرکت عوض کنند یا پول خود را به طور کامل دریافت نمایند.

با این وجود شرایط تعویض و استرداد پول گلکسی نوت 7 در کشورهای مختلف اندکی متفاوت است. مثلا خریداران آمریکایی نوت 7 اگر گوشی خود را با یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ عوض کنند مبلغ 100 دلار هدیه دریافت خواهند کرد. همچنین کاربران اپراتورهای مخابراتی آمریکا می‌توانند گلکسی نوت 7 خود را پس داده و به جای آن از گوشی‌های سایر برندها استفاده کنند که در این صورت مبلغ 25 دلار به آنها هدیه داده می‌‎شود.

image

در کشور هند مشتریانی که Galaxy Note 7 را پیش‌ خرید کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند یک دستگاه Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge دریافت کنند. همچنین به هر یک از این خریداران یک Gear VR و یک هدست بی‌سیم Level U رایگان داده می‌شود. علاوه بر این اگر ظرف مدت 12 ماه از فعال شدن دستگاه مشکلی برای نمایشگر آن به وجود بیاید سامسونگ یک بار به صورت رایگان تعویضش می‌کند؛ البته اگر مطابق شرایط اعلام شده شرکت باشد.

مشتریان سنگاپوری نوت 7 که گوشی خود را مرجوع کرده‌اند در مدتی که منتظر تعویض گوشی یا استرداد پول خود هستند می‌توانند یکی از گوشی‌های سری Galaxy J را امانت بگیرند و از آن استفاده کنند.
اما شرکت سامسونگ هنوز شرایط تعویض یا استرداد پول خریداران Galaxy Note 7 در ایران را اعلام نکرده است. واحد تماس با مشتریان سامسونگ در پاسخ به سوال جی‌اس‌ام که پرسیده بود «تکلیف مشتریانی که گلکسی نوت 7 خود را به نمایندگی‌ها پس داده‌اند چیست؟» گفت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است اما به محض مشخص شدنش، شرایط را در سایت Samsung.com/iran اعلام می‌کنیم.

اگر شما هم یکی از خریداران Galaxy Note 7 سامسونگ هستید و گوشی خود را به این شرکت پس داده‌اید می‌توانید برای پیگیری وضعیت آن با مرکز پشتیبانی تلفن‌های همراه سامسونگ به شماره 42132-021 تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

yazdan78

۱۳۹۵/۹/۲۸
خداوکیلی سامسونگ کمپانی بدی نیست فقط یک مدلش آتیش گرفته دلیل نمیشه همه مدلاش همینجوری باشن من خودم نوت ۷ داشتم رفتم پس دا م نمایندگی گفت پولتونو میخواین یا اس ۷ اج؟ منم اس ۷ اج خریدم خیلیم راضیم

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۲۲
هر جقتتون روی یک برند تعصب مسخره و بیجا دارین ما همه مصرف کننده هستم سنگ کی به سینه میزنید سامسونگ و اچ تی سی و ال جی و سونی و هواوی و اپل که فقط به فکر درامد بیشتر هستن

.........

۱۳۹۵/۸/۲۰
تا تو باشی که نگی سامسونگ خوبه

...............

۱۳۹۵/۸/۲۰
یه نوتی منفجر شد فکر کردم یه گیتاری منجر شده

مصطفی

۱۳۹۵/۸/۱۹
دوست من اینطوری نیس که شما میگی
من یه آیفون ۶اس پلاس خریدم که ۱ماه بعد یهویی خاموش شد و هرجا بردم گفتن قابل تعمیر نیس
دادم یکی از دوستان بردش استانبول یه بدون هیچ شرط و توضیحی ازش گرفتن و یه نو بهش دادن
آیفون هم حساب کتاب داره اگه بذارن...