خانهاخبار
Galaxy A8 2016 سامسونگ راهی کشورهای بیشتری می‌شود

Galaxy A8 2016 سامسونگ راهی کشورهای بیشتری می‌شود

گلکسی ای 8 2016 سامسونگ به‌تازگی در کشور کره جنوبی عرضه شده است و حالا به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته این گوشی را در بازارهای بیشتری عرضه کند.
۱۳۹۵/۷/۲۳
image

همان طور که می‌دانید، گلکسی A8 2016 سامسونگ اواخر ماه پیش، پس از شایعات بسیار، بالاخره رونمایی شد و در حال حاضر نیز در کشور کره جنوبی به فروش می‌رسد. این گوشی اکنون در وبسایت Zauba رویت شده است. قرار گرفتن این گوشی در Zauba از عرضه آن در کشور هند خبر می‌دهد. قیمتی که فعلا برای گوشی ذکر شده حدود 205 دلار است که با قیمت 580 دلاری آن در کره جنوبی تفاوت دارد و البته معقول به نظر نمی‌رسد و قابل قبول نیست.

image

گوشی‌های سری A سامسونگ در میان گوشی‌های محبوب جای دارند و گلکسی ای8 سامسونگ با مشخصات خوبش فبلتی رده‌بالا با قیمت مناسب به شمار می رود:

  • نمایشگر 5.7 اینچی Full HD
  • تراشه اگزینوس 7420
  • 3 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی قابل ارتقا
  • دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 3300 میلی آمپری و غیر قابل تعویض

مشخص نیست که این گوشی چه موقع راهی هند می‌شود، اما احتمالا به‌زودی آن را در هند رویت خواهند کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته این گوشی را در کشورهای بیشتری عرضه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

وحید

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
استاد yh دمت گرم که اسباب خنده ملت رو فراهم کردی ...
با توجه به افشاگری شما از خط تولید اچ تا سی، دلیل فروش کم گوشی های اچ تی سی مشخص شد: چون برای تولید هر گوشی ساعت ها وقت میزارن خب معلومه تعداد کمی میتونن تولید کنن و فروش گوشی هاشون کمه.......خخخخخخخ

Yh

۱۳۹۵/۷/۲۳
اچ تی سی رو با یه سری بنجل ساز مثل شیاومی هواویی و سام هنگ مقایسه میکنی که آت و آشغال تولید میکنن و فله یی میفروشن؟....اچ تی سی کالای لوکس تولید میکنه و برا تولید هر دونه از محصولاتش ساعتها وقت میزاره.....فله ایی فروختن دلیل بر بهتر بودن نیست

تندیس

۱۳۹۵/۷/۲۳
قطعا خیلی زود راهی کشور مامیشه چون اواخر2016هستیم بایدسریعتر واردبشه..سامسونگ هنوز این رو کاملاتوهمه دنیا پخش نکرده توفکرتولید نسخه2017..

محمد

۱۳۹۵/۷/۲۳
دوستان شماها که تا اسم سامسونگ میخوره به گوشتون میرید به کما براچی میاید نظر میدید؟آخه اینا یعنی چی سام بمب و داعش و و غیره خودتون خجالت نمیکشید با این حرفاتون نوت 7 ترکید فدا سرش این فقط برا سامسونگ پیش نیومد واس برند های دیگه پیش اومد دیگه این کارا چیه؟بخاطر یه اتفاق شخصیتت ونو زیر سوال ببرید با اون تیکه های بی مزه تون؟؟ ؟ ؟

سُهے

۱۳۹۵/۷/۲۳
سلام
متوجه یه نکته در طراحی A8 نمیشم؛
چرا اسپیکر این گوشی، از A7 , A5 , A3 تبعیّت نمےکنه؟! ?
تنها بخش دوست‌داشتنی طراحی سری A 2016 ، همون جایگاه اسپیکرهای اونا بود -هرچند شبیه آیفون‌های اپل بود- توو ذوق زده!
به قسمت خالی پائین گوشی نگاه کنید ...اون قسمت ، بطرز نازیبائی ، بلا استفاده موند که من نوعی دوست ندارم.