خانهاخبار
اندروید مارشمالو برای گوشی Galaxy J5 عرضه شد

اندروید مارشمالو برای گوشی Galaxy J5 عرضه شد

بیش از یک سال از عرضه نسخه اولیه گوشی Galaxy J5 می‌گذرد و حالا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است اندروید 6 را برای کاربران این گوشی عرضه کند.
۱۳۹۵/۷/۲۲

شرکت سامسونگ گوشی‌های سری J را با مشخصات میان‌رده و هدف قرار دادن میانه‌ بازار در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار عرضه کرد. کسانی که با سازوکار این شرکت کره‌ای آشنا هستند می‌دانند که این شرکت در عرضه به‌روزرسانی‌های سیستم عامل اندروید نه تنها سریع عمل نمی‌کند، بلکه اغلب گوشی‌های خود را نادیده می‌گیرد.

اما خبر خوب اینکه، برخلاف رویه معمول، سامسونگ به‌روزرسانی گسترده‌ای برای دارندگان گوشی Galaxy J5 منتشر کرده است تا بتوانند از سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ استفاده کنند. این گوشی، که در سال ۲۰۱۵ با سیستم عامل اندروید ۵.۱ به صورت پیش‌فرض منتشر شده بود، محبوبیت خوبی در بازار میان‌رده‌ها داشت. حالا و بعد از گذشت بیش از یک سال، نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید برای کاربران هلندی این گوشی منتشر شده است و برای دیگر کشورها نیز به مرور منتشر خواهد شد.

image

این نسخه با کد XXU1BPI3 برای کاربران اروپایی نصب می‌شود و اگر تمایل داشته باشید خودتان به شکل دستی گوشی را به‌روزرسانی کنید می‌توانید به دنبال فایلی و رامی با این کد بگردید. برای بررسی اینکه به‌روزرسانی‌ای برای دستگاه شما عرضه شده است یا نه می‌توانید به منوی تنظیمات / درباره / به‌روزرسانی‌ (Settings / About device / Software update) مراجعه کنید.

با توجه به اینکه چند ماهی از عرضه اندروید ۷ نیز می‌گذرد، سیستم عامل ۶.۰.۱ منتشرشده با به‌روزرسانی‌های امنیتی تا تاریخ سپتامبر ۲۰۱۶ همراه خواهد بود. علاوه بر ارتقای امنیتی گوشی، با این به‌روزرسانی می‌توانید پایداری و روانی بیشتری در سیستم عامل تجربه کنید، از منوی برنامه‌های بازطراحی‌شده لذت ببرید و همچنین با استفاده از ویژگی مدیریت باتری Doze ساعات بیشتری با گوشی خود کار کنید.

همان طور که پیش از این نیز گفته شد، این به‌روزرسانی فعلا فقط در کشور هلند منتشر شده است. هرچند دلیلی وجود ندارد که سامسونگ برای دیگر کشورها آن را منتشر نکند، همیشه منطقه خاورمیانه در انتهای لیست به‌روزرسانی‌ها قرار می‌گیرد. به‌هرحال می‌توانید از قسمت تنظیمات عرضه به‌روزرسانی را برای گوشی خود مرتبا چک کنید و منتظر عرضه آن بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

saman

۱۴۰۰/۷/۱۱
من الان اندروید ۸ تم تازه بروز رسانی اندروید ۹ هم اومده ???

amir

۱۳۹۶/۱/۲۸
باسلام
گوشی من j5 مدل j500fهست
چرا بزای من اپدیت نیومده
لطفا راهنمایی کنید

meysam

۱۳۹۶/۱/۱۱
داداچ داری اشتباه میزنی :))
اخه عزیز من این گوشی اثر انگشتش کجابود ک بخواد قفل با اثر انگشت واسش بیاد ؟؟!!!!!!!!

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
من همچین مشکلی ندارم

Mohsen

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
سلام من گوشی j5 دارم اپدیتش کردم اندرویدش شیش شده ولی چرا قفل با اثر انگشت برام نیومده.کسی میدونه باید چیکار کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید