خانهاخبار
محصول جدید سامسونگ: کامپیوتر خانگی با اسپیکر Harman Kardon

محصول جدید سامسونگ: کامپیوتر خانگی با اسپیکر Harman Kardon

عده‌ای معتقدند دنیای اسمارت‌فون‌ها به پایان رسیده و دوباره پی‌سی‌ها روی کار می‌آیند. سامسونگ اخیرا یک کامپیوتر خانگی تولید کرده که به اسپیکر قدرتمند Harman Kardon مجهز است.
۱۳۹۵/۷/۲۱

امروزه با پرداخت 500 دلار می‌توان یک کامپیوتر خانگی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی خریداری کرد که تقریبا تمام نیازهای روزانه کاربر را برطرف می‌کند. سامسونگ اخیرا یک کامپیوتر شخصی به نام ArtPC Pulse تولید کرده که بدنه‌اش به شکل سیلندر است و قیمتی 1200 دلاری دارد! در ادامه جزئیات این محصول را بررسی می‌کنیم. تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

به‌کارگیری یک اسپیکر فوق‌العاده در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایتی اس‌اس‌دی می‌تواند تلخی پرداخت 1200 دلار را کمرنگ‌ کند، اما فضای رم 8 گیگابایتی و کارت گرافیک AMD Radeon RX 460 آن‌قدرها هم هیجان‌انگیز نیست. شاید نقطه ضعف این دستگاه را هم باید پردازنده نسل ششمی اینتل Core i5 دانست که این روزها جزو حداقل مشخصات در پی‌سی‌ها محسوب می‌شود.

image

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پی‌سی، اسپیکر قدرتمند Harman Kardon است. جالب است بدانید که این کمپانی فعالیت خود را بیش از 60 سال پیش شروع کرده است. اخیرا کمپانی اچ‌پی نیز یک دسکتاپ-اسپیکر با قیمت 529 دلار معرفی کرد که قیمتی به مراتب پایین‌تر از رقیب کره‌ای دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۲
تقلید کارشه

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۲
اولا که به چای ساز میخوره
دوما جیب و ماشین های مردم کم بود حالا شده خونه های مردم

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۲۲
برادر rk
اونم کار سامسونگه برای پوشیدن گند خودش

RK

۱۳۹۵/۷/۲۲
انفجار آیفون 6 پلاس در شارژ رو ندیدی؟ Just iBomb

Bahador

۱۳۹۵/۷/۲۱
تا ديروز جيباي مردمو اتيش ميزد الان ميخاد خونه مردمو منهدم كنه ? جاست اپل ❤️