خانهاخبار
شایعات جدید در مورد Galaxy S8 چه می‌گویند؟

شایعات جدید در مورد Galaxy S8 چه می‌گویند؟

حدود 4 ماه دیگر تا معرفی گلکسی اس 8 زمان باقی مانده است ولی امسال شرایط برای سامسونگ عادی نیست و بحران Galaxy Note 7 این شرکت را در بر گرفته است. با این حال شایعاتی که در مورد پرچمدار جدید کره‌ای‌ها منتشر شده است نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند در میان کهکشانی‌های سامسونگ بدرخشد.
۱۳۹۵/۷/۲۱

حالا که کار Galaxy Note7 تمام شده است سامسونگ باید خیلی زود خود را جمع و جور کند و به فکر معرفی پرچمدار بعدی خانواده Galaxy S باشد، پرچمداری که می‌تواند آبروی رفته این شرکت را بازگرداند.

مثل هرسال، انتظار داریم پرچمدار جدید خانواده گلکسی اس هم‌زمان با آغاز نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شود. پیش‌بینی می‎شود امسال این اتفاق در روز 26 فوریه (8 اسفند) یعنی یک روز مانده به افتتاح نمایشگاه MWC 2016 رخ دهد.

اولین شایعه‌ای که در مورد گلکسی اس8 منتشر شد این بود که پرچمدار جدید کره‌ای‌ها فقط با نمایشگر خمیده عرضه می‌‎شود. شایعات جدید این موضوع را تایید کرده‌اند و عنوان می‌کنند Galaxy S8 در دو اندازه 5.1 اینچی با نمایشگر QHD و 5.5 اینچی با نمایشگر UHD به بازار می‌آید.

image

اما جالب‌ترین بخش این شایعات به حذف دکمه خانه Galaxy S8 اشاره دارد. گفته می‌شود این گوشی فاقد دکمه سنتی سامسونگ خواهد بود و اسکنر اثر انگشت آن با نمایشگر گوشی ادغام خواهد شد؛ ایده‌ای که آشنا به نظر می‌رسد!

همچنین S8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که دو لنز دوربین در پشت خود دارد و سامسونگ می‌خواهد کیفیت عکس‌های آن را به سطح دوربین‌های عکاسی DSLR برساند. با این وجود هنوز مشخص نیست دوربین و سنسورهای آن را خود سامسونگ می‌‎سازد یا شرکت دیگری.

پرچمدار 2017 سامسونگ مثل گذشته با دو پردازنده متفاوت در بازار عرضه می‎شود. یکی از آنها اسنپ‌دراگون 830 است و دیگری اگزینوس 8895، اما انتظار می‌رود عملکرد هر دو آنها با هم برابر باشد.

حدود 4 ماه دیگر تا تولد ستاره جدید کهکشان سامسونگ وقت باقی مانده است. حال باید دید این شرکت می‌تواند Galaxy S8 را به یک ستاره درخشان تبدیل کند یا بحران Galaxy Note7 جلو این کار را خواهد گرفت. پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۴/۱۵
نظر شما ...چرا به بعضی گوشی ها پرچمدار میگویند؟و آیا J7primeپرچمدار محسوب میشود؟

حسین

۱۳۹۵/۸/۱۷
اصن این گوشی اثر انگشت نخواهد داشت و با عنبیه کار میکنه
سامسونگ بهترینه...
خدایا شکرت که نوت 7 ترکید...

lovely

۱۳۹۵/۸/۱
تو برو تستای ایفون هفت پلاس با اس ۷ ایدج ببین بهد میفهمی ک ایفون کجا و سامسونگ کجا?????

AMM

۱۳۹۵/۷/۲۴
مامان من اس ۶ اج پلاس داره فوق العادست من خودم منتظرم اس۸ بیاد با جان و دل بخرمش

pouya

۱۳۹۵/۷/۲۳
سلام شما میتونید اس 6 بگیرید ولی اگه با شیشه ای بودنش مشکلی دارید c5 هم خیلی خوبه