خانهاخبار
امکانات نسخه جدید ویندوز 10 موبایل افشا شد

امکانات نسخه جدید ویندوز 10 موبایل افشا شد

اخیرا تصاویری از جدیدترین نسخه ویندوز 10 موبایل منتشر شده است که امکانات آن را پیش از عرضه رسمی افشا می‌کند. در ادامه آن‌ها را به شکل مختصر بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۷/۲۰

در حالی که مایکروسافت قصد ادامه سری لومیا را ندارد، همچنان به ویندوز و آپدیت‌های متوالی متعهد است. طبق اخباری که اخیرا منتشر شده بروزرسانی موبایل و دسکتاپ همزمان انجام می‌گیرد اما تاریخ مشخصی اعلام نشده است. عده‌ای معتقدند بروزرسانی این سیستم‌عامل محبوب در ماه آوریل (فروردین) صورت می‌گیرد اما منابع رسمی این ادعا را تایید نکرده‌اند. به هر حال تعدادی اسکرین‌شات از نسخه جدید ویندوز درز کرده است که امکانات جدید آن را افشا می‌کنند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

نسخه اول Redstone در تابستان 2016 عرضه شد و حالا نوبت به دومین نسخه با نام Redstone 2 رسیده است. یکی از مهم‌ترین اهداف بروزرسانی این است که عملکرد ویندوز نسخه دسکتاپ و موبایل را به یکدیگر نزدیک کند. البته بدیهی است که نمی‌توان یک نسخه واحد برای گجت‌های مختلف عرضه کرد زیرا اسمارت‌فون‌ها به ویژگی‌های خاص خود نیازمندند.

از جمله مهم‌ترین تغییرات این نسخه باید به بهبود عملکرد Continuum اشاره کرد. این بروزرسانی ثبات بیشتری برای کونتینوم به ارمغان می‌آورد. یکی دیگر از ویژگی‌هایش مربوط به Proximity Connect می‌شود. این ویژگی به گجت‌ها اجازه می‌دهد بدون نیاز به سیم و با استفاده از بلوتوث به دستگاه‌های دیگر وصل شوند.

نظر شما درباره این بروزرسانی چیست؟ آیا تاکنون گوشی‌های لومیا یا نسخه موبایلی ویندوز را تجربه کرده‌اید؟ در این صورت می‌توانید تجربه خود را با کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

حسین

۱۳۹۵/۷/۲۱
میگم ویندوز فون ارزش خرید داره خواستم بدونم.
چون مایکروسافت تو ی خبر گفته بود که واقعا از توسعه ی ویندوز فون پشیمون شده

علیرضا

۱۳۹۵/۷/۲۱
هر روز داره ویندوز 10 موبایل کامل تر میشه و با اومدن سرفیس فون به بلوغ میتونه برسه

alireza zamani

۱۳۹۵/۷/۲۱
همون 1520 اگه وین 10 رو میگرفتی و از استوره الان با نرم افزارهایه یونیورسال کار میکردی و پیشرفت رو حس میکردی محال بود از دست بدی.گوشی رو

مسعود صالح

۱۳۹۵/۷/۲۱
من قبلا کاربر اندروید بودم و الان نزدیک شش ماهه که لومیا پانصد و چهل دارم و بسیار خوشحالم که از اندروید به وین فون اومدم

alireza

۱۳۹۵/۷/۲۰
خبر گذاشتنتون برای ویندوزفون جای بحث کردن داره ولی به هر حال ممنون که پوشش دادین.