خانهاخبار
ازاین‌پس افکت‌های پریسما روی ویدئو نیز اعمال می‌شود

ازاین‌پس افکت‌های پریسما روی ویدئو نیز اعمال می‌شود

پریسما، که با افکت‌های خود روی عکس‌ها شهرت بسیاری کسب کرد، حالا قابلیتی جدید و جذاب به اپلیکیشن خود اضافه کرده است: افکت دادن به ویدئو!
۱۳۹۵/۷/۱۹
image

اگر اهل عکاسی و یا اینستاگرام‌‌گردی باشید، احتمالا با نرم‌افزار Prisma آشنایید یا نامش به گوشتان خورده است. این اپلیکیشن با هوش مصنوعی خود فیلترهایی روی تصاویر شما اعمال می‌کند و آن‌ها را به نقاشی‌هایی به سبک نقاشان بزرگ جهان تبدیل می‌کند. پریسما چند ماه پیش برای iOS معرفی شد و پس از استقبال بسیار کاربران، نسخه مخصوص اندروید آن نیز منتشر شد. مدتی بعد سازندگان این اپلیکیشن رایگان امکان استفاده آفلاین از برخی فیلترهای پریسما را فراهم کردند که در نوع خود بسیار جالب توجه بود. حال پریسما قصد دارد ماجراجویی‌اش را گسترده‌تر کند: با آخرین نسخه پریسما می‌توانید فیلترهای موجود را روی فایل‌های ویدئویی خود نیز اعمال کنید. البته فعلا این قابلیت به ویدئوهایی تا 15 ثانیه محدود است.

ما مفتخریم که راه جدیدی برای جذاب نمایش دادنتان معرفی کنیم. اکنون می‌توانید با پریسما خاطرات متحرک خود را به تصاویر هنری متحرک تبدیل کنید!

ویدئویی حداکثر 15 ثانیه‌ای از گالری خود انتخاب کنید یا از طریق پریسما ویدئویی ضبط کنید و آن را به اثر هنری تبدیل کنید! پردازش تصویر داخل گوشی شما انجام می‌شود و به هیچ اتصال اینترنتی نیاز ندارید.

در حال حاضر این قابلیت تنها برای iOS فعال شده است و اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید باید دستگاهتان آیفون 6 یا بالاتر و مجهز به iOS 10 باشد. تیم پریسما وعده داده است که این ویژگی را به زودی برای اندروید نیز فعال کند.

پریسما از یادگیری ماشینی برای تبدیل تصاویر حقیقی به نقاشی‌هایی با سبک نقاشان معروف مانند ون‌گوگ و پیکاسو استفاده می‌کند. اکنون بیش از 30 سبک در این نرم‌افزار موجود است که بیش از نیمی از آن‌ها را می‌توان به صورت آفلاین استفاده کرد. برای دانلود پریسما از اپ‌استور اینجا کلیک کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)