خانهاخبار
سپتامبر، ماهی پرفروش برای HTC

سپتامبر، ماهی پرفروش برای HTC

اچ تی سی در ماه میلادی گذشته با 41 درصد افزایش درآمد نسبت به ماه قبل، به بیشترین میزان درآمد در ماه‌های اخیر رسید.
۱۳۹۵/۷/۱۷
image

نتایج درآمدی ماه سپتامبر شرکت HTC از 41 درصد افزایش درآمد این شرکت نسبت به ماه قبل خبر می‌دهد. درآمد شرکت در ماه سپتامبر به 417.9 میلیون دلار رسیده است که از ماه نوامبر گذشته تاکنون بیشترین مقدار برای این شرکت به شمار می‌رود. در حقیقت این شرکت سال به سال افزایش متناوب 31.3 درصدی داشته اشت.

اچ‌تی‌سی تا کنون آمار و ارقام فروش خود را فاش نکرده است. انتظار می‌رود این آمار در گزارش مالی فصل سوم سال جاری منتشر شود؛ گزارشی که در روزهای اول نوامبر منتشر می‌شود.

احتمال دارد فروش موفق هدست Vive VR در کنار پرچمدار این شرکت، HTC 10، رمز موفقیت اچ‌تی‌سی در ماه‌های گذشته باشد. همان طور که می‌دانید این شرکت اکنون تولید گوشی های پیکسل گوگل را برعهده دارد و با تولید این دستگاه‌ها وضعیت خود را در ماه‌های پایانی سال پایدار نگه می‌دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

mohamad beygi

۱۳۹۵/۹/۲
من خودم دو ساله htc e8 دارم تا الان نه هنگی ازش دیدم و نه کوچکترین مشکلی از هر نظرم گوشی عالیو خوبیه بدنه با کیفیت دوربین خوب زیبایی و .... گوشیهای بعدی هم که میخرم فقط htc از همه نظر عالیه خیای هم خاصه مخصوصا رابطه کاربری سنسش

سیامک ابراهیمی اقدم

۱۳۹۵/۸/۱۱
بخدا تو بیکاری
ومن هم از تو بیکار ترم که با اسمyh هزار تا کامنت دادم

yh

۱۳۹۵/۸/۱۱
htc بنظرت اصلال برندیه
اهان فقط هدفم از این کار ها اینکه می خام کاری کنم که همین که یدونه نظر بی طرفانه تو این سایت دادی فقط دیس لایک بخوری

ali

۱۳۹۵/۸/۵
اچ تی سی ضرر کنه یا سود هیچی به منو تو نمیرسه مهم اینه تو کارت بخوبی راه بیافته ن اینکه هنگ سونگ بخری اها یادم رفت بمب هسته ای.شما چی گیرت میاد از اینکه طرفداریه یه شرکت کلا اشغالو میکنی واقعا موندم??????

ali

۱۳۹۵/۸/۵
خب چرا از خط تولید اچ تی سی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نداد شرکت ترقه ساز بسازه چرا نداد اپل میتونی بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟