خانهاخبار
به‌زودی در گوگل‌پلی: امتحان رایگان اپلیکیشن‌های پولی

به‌زودی در گوگل‌پلی: امتحان رایگان اپلیکیشن‌های پولی

به‌زودی می‌توانید قبل از خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی از گوگل پلی استور، به مدت ۱۰ دقیقه با آن‌ها به‌رایگان کار کنید.
۱۳۹۵/۷/۱۵

طبق آخرین گزارش‌ها، به نظر می‌رسد گوگل در حال آماده کردن خود برای تغییری بزرگ در فروشگاه نرم‌افزاری خود، گوگل پلی استور، است تا کاربران بیشتری را به خرید نرم‌افزار و بازی از این فروشگاه ترغیب کند.

پیش از این گوگل برای کسب رضایت کاربران این امکان را ارائه می‌داد که در صورت عدم رضایت از خرید خود، درخواست بازگشت وجه بدهند. اما حالا می‌خواهد بیش از پیش رضایت کاربران را جلب کند. با این ویژگی جدید، که قرار است به‌زودی به فروشگاه گوگل پلی اضافه شود، کاربران می‌توانند برنامه‌ها و بازی‌های پولی را به مدت ۱۰ دقیقه به شکل کاملا رایگان استفاده کنند و در صورتی که رضایت داشتند، نسبت به خرید اقدام کنند.

image

این امکان البته ممکن بود دست هکرها را برای ارائه نسخه‌های رایگان برنامه‌های پولی باز بگذارد، اما گوگل برای جلوگیری از این مشکل و افزایش امنیت کاربران، این سرویس را روی سرورهای ابری خود ارائه می‌کند و شما هیچ نیازی به دانلود و نصب برنامه‌ها روی دستگاه خود برای امتحان آن‌ها ندارید.

بعد از اضافه شدن این قابلیت در کنار دکمه خرید در گوگل پلی استور، می‌توانید دکمه امتحان کردن را هم ببینید. این مورد از پر شدن حافظه گوشی شما هم جلوگیری می‌کند. با زدن این دکمه ۱۰ دقیقه فرصت پیدا می‌کنید که عملکرد بازی یا برنامه را، که روی سرورهای گوگل اجرا می‌شود، به راحتی بررسی کنید.

هر چند برای استریم کردن بازی‌هایی با گرافیک بالا اینترنت پرسرعتی لازم است که در ایران کمتر می‌توانیم به آن دسترسی پیدا کنیم، هنوز تا زمان عرضه این قابلیت هم راه زیادی مانده و طبق گزارش‌ها به صورت محدود و منطقه به منطقه برای کاربران به شکل آزمایشی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این قابلیت جدید چیست و آینده استریم محتوا را چگونه می‌بینید؟ روزی می‌رسد که به نصب آفلاین محتوا روی گوشی‌های خود نیازی نداشته باشیم؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

ممد

۱۳۹۵/۷/۲۰
داداش واسه اینه که فیلتره

علیرضا

۱۳۹۵/۷/۱۷
فعلا نسخه ازمایشی رو ببینیم تا بعد! و اضافه کنم نسخه تحریم برای ایرانها هم ببینم تا بعد! روز ی میرسد ما ایرانیها ابر هکر میشم و گوگل پلی جای خود را به ما خواهد داد! زندگی رو اسان بگیریم هر چقدر تحریم بشیم!

hh361

۱۳۹۵/۷/۱۷
برا من گوگل پلی استور باز میشه منتها چیزی نمیتونم دان کنم
علتش چیه؟
گوشیمم LG K10 هست

digitalground

۱۳۹۵/۷/۱۷
به علت اینکه جستجوی ایرانیها در اون مورد بوده نتایج بیشتر جستجو شده اول میاد.

zak

۱۳۹۵/۷/۱۶
پس برای ما نیست