خانهاخبار
امکان معرفی تبلت جدید گوگل در کنفرانس 13 مهر

امکان معرفی تبلت جدید گوگل در کنفرانس 13 مهر

گفته می‎‌شود گوگل در کنفرانس 13 مهر خود از یک تبلت 7 اینچی جدید نیز رونمایی خواهد کرد. تبلتی که به جای اندروید میزبان سیستم عامل Andromeda است.
۱۳۹۵/۷/۶

با اینکه از چند ماه پیش کاملا مشخص شد هر دو گوشی جدید گوگل را شرکت HTC می‌سازد، هوآوی هم مدعی شده بود امسال هم برای تولید محصولی جدید با گوگل همکاری خواهد داشت. پیش‌بینی‌ها اینطور بود که هوآوی امسال به جای گوشی هوشمند مسئول ساختن تبلت جدیدی برای گوگل است تبلتی 7 اینچی که 4 گیگابایت رم دارد و ممکن است نام Nexus 7P بر آن گذاشته شود.

از شایعات جدید اینطور برمی‌آید که گوگل در کنفرانس 13 مهر خود علاوه بر گوشی‌های Pixel و لپ‌تاپ Pixel 3 از تبلت جدید خود نیز رونمایی می‌کند. در بخشی از این گزارش آمده است سیستم عامل این دستگاه Andromeda خواهد بود؛ سیستم عاملی که از ترکیب اندروید و کروم او اس به وجود آمده و بیشتر برای دستگاه‌های هیبریدی کاربرد دارد.

image

از آنجا که گوگل امسال تصمیم گرفته است برند نکسوس را کنار بگذارد و از نام پیکسل برای آنها استفاده کند پس جای تعجبی ندارد اگر Neuxs 7P تغییر نام دهد. از طرفی ممکن است این تبلت در زمان عرضه با اندروید 7 به بازار بیاید و پس از آماده شده Andromeda به این سیستم عامل مهاجرت کند.

اگرچه هنوز جزئیات این محصولات برای ما روشن نیست اما قطعا ظرف چند روز آینده اطلاعات بیشتری از آنها به دست خواهد آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)